درخشش تیم منتخب موی تای گیلان در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور 

دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در رشته موی تای به میزبانی استان یزد برگزار شد.
به گزارش باز باران خبر  و به نقل از روابط عمومی هیات ورزش های رزمی گیلان،  دومین دوره استعدادهای برتر  ورزش کشور در رشته موی تای که با حضور دکتر شهرام عظیمی سرپرست فدراسیون ورزش های رزمی افتتاح شد نونهالان و نوجوانان منتخب استان ها در این دوره از مسابقات با هم به رقابت پرداختند.
بنا براین گزارش، این دوره در دو بخش بانوان و آقایان در رده های سنی نونهال و نوجوان انجام گرفت که انجمن موی تای گیلان نیز نمایندگان خود را در هر دو بخش به این مسابقات اعزام نمود.
گفتنی است این رقابتها در بخش بانوان از ۳۱ تیرماه لغایت ۳ مرداد ماه برگزار شده بود که از تیم منتخب گیلان ۹ رزمی کار نونهال و نوجوان حضور یافتند که یک مدال نقره توسط مریم موید ناصری در وزن  ۴۲- نوجوانان و دو مدال برنز توسط مهدیه بلوکی ناصری در وزن ۳۲- نونهالان و کبری رجبی حسین آباد در وزن -۶۳/۵ نوجوانان کسب گردید.
همچنین در بخش آقایان نیز این دوره از ۳ لغایت ۷ مرداد برگزار شد که  تیم منتخب موی تای نونهالان و نوجوانان انجمن موی تای استان گیلان  موفق به کسب دو مدال نقره گردید که در رده سنی نونهالان امیر حسین تاب توخ زاده بازیکن وزن ۵۰_کیلو گرم و در رده سنی نوجوانان عرفان انصاری فایتر وزن ۶۷_کیلو گرم هر دو موفق به کسب مدال نقره شدند‌.
همچنین سجاد پور صالحی بازیکن وزن ۴۰_کیلو گرم نونهالان و آرتین شکری فایتر وزن ۴۸_کیلو گرم نوجوانان گیلان توسط کمیته استعدادیابی در طرح  استعدادهای برتر موی تای انتخاب گردیدند.
شایان ذکر است استاد محمود نیک سیمایی رییس کمیته داوران هیات ورزش های رزمی گیلان نیز بعنوان مسئول هیات ژوری رینگ A دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور به میزبانی استان یزد این مسابقات را قضاوت نمود.
در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=3009

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: