پایان مسابقات پرورش اندام جایزه بزرگ گیلان جام ” کاسپین کاپ”

باز باران خبر – سرویس ورزشی : مسابقات پرورش اندام جایزه بزرگ گیلان جام ” کاسپین کاپ” با ۶۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی به مدت دو روز در چابکسر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان در این دوره از رقابتها ۱۸۰ ورزشکار از شهرهای مختلف گیلان حضور داشتند که در رشته های فیزیک، فیزیک کلاسیک، بادی کلاسیک و بادی بلدینگ در مجموعه تفریحی اقامتی و ورزشی آهوان گیلان چابکسر با هم به رقابت پرداختند که در پایان این مسابقات تیم فیزیو دیاموند مقام قهرمانی رقابتهای پرورش اندام جایزه بزرگ گیلان جام کاسپین کاپ را کسب کرد؛ باشگاه فیتنس پلاس دوم شد و باشگاه اکسیر در رتبه سوم قرار گرفت.

گفتنی است در رقابت های بخش فیزیک نیز باشگاه دیاموند مقام نخست را تصاحب کرد، فیتنس پلاس در رتبه دوم قرار گرفت و اکسیر سوم شد.

همچنین در رشته بادی کلاسیک نیز باشگاه ارس به مقام قهرمانی دست یافت، یاحق صومعه سرا نایب قهرمان شد و دیاموند در رتبه سوم ایستاد.

در رشته پرورش اندام بیلدینگ نیز هیات تالش روی سکوی قهرمانی قرار گرفت، سروش رتبه دوم را به خود اختصاص داد و آکادمی سروش ولی زاده مقام سوم را تصاحب کرد.

همچنین در رشته فیزیک کلاسیک, سروش عنوان قهرمانی را کسب کرد، برادران اکبری نایب قهرمان شد و آکادمی شهروز ولی زاده مقام سوم را بدست آورد.

شایان ذکر است در پایان این مسابقات از سوی مسئولان هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان به تیمها و نفرات برتر جام و مدال قهرمانی و همچنین ۶۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی اهدا شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=29128

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: