تئاتر خیابانی یار تویی از ۲ بهمن در پیاده راه فرهنگی رشت اجرا می شود

تئاتر خیابانی ( یار تویی) به طراحی و نویسندگی هومن میرمعنوی و کارگردانی ریحانه حسین زاده ۲ الی ۹ بهمن ساعت ۱۷ در پیاده راه فرهنگی رشت اجرا می شود.

به گزارش باز باران خبر، این کاری از گروه تئاتر مارلیک است که تنها نماینده گیلان در جشنواره ملی قتح خرمشهر بود که اجراهای مورد توجهی در این جشنواره برای مردم خرمشهر و آبادان انجام داد و اکنون در پروژه تئاتر دائم خیابانی برای مردم فرهنگ دوست رشت اجرا می شود . 

در این نمایش به رشادت و از خودگذشتگی مردان گیلانی در ۳ رده تاریخی پرداخته میشود ، آنزمان که میرزاکوچک جنگلی در لبیک به صدای فریاد و کمک خواهی مردم گوش جان فراداد و به جنگ با اجنبی رفت تا آنزمان که جوانان گیلانی برای دفاع از خاک و کیان ایرانی به جبهه های حق علیه باطل رفتند و در نهایت به دوران حال میرسد که جوانان گیلانی برای دفاع از حرم پیغمبر به نبرد با داعش رفتند و شهید مدافع حرم شدند. این نمایش با زبان تصویر و موسیقی به روایت تاریخی می پرداز .

بازیگران این نمایش فرشاد مقصودی ، بهنام گلرنگ، ایلیا نیک نام، پویا دوابی، سپاس خانی و ریحانه حسین زاده و عوامل اجرایی این نمایش طناز پوررمضان ، مصطفی رهبری و محمد امیدی هستند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=6761

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: