شکارچیان گراز و تشی به همراه ۴ قبضه سلاح در سیاهکل دستگیر شدند

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سیاهکل  گفت : دو متخلف شکار گراز  و تشی توسط یگان حفاظت محیط زیست سیاهکل  دستگیر شدند.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان، لطیف جواهردشتی با اعلام این خبر گفت : طی اطلاعات دریافتی از مخبرین مبنی  بر شکار و فروش گوشت گراز توسط دو نفر از اهالی روستاهای بخش مرکزی این  شهرستان ، طی هماهنگی با مراجع قضایی و با همکاری پلیس اطلاعات  پس از ورود به منزل  دو نفر از متخلفین دستگیر شدند.

وی اظهار داشت : از آنان تعداد ۴ قبضه اسلحه( دو قبضه دولول یکی مجاز و دیگری غیر مجاز و دوقبضه اسلحه بادی دوربین دار و دستکاری شده) و ۷۴ عدد فشنگ و ۸۵ کیلو گوشت گراز و نیز  لاشه سر یک تشی  کشف و ضبط گردید.

جواهردشتی ضمن تشکر از همه دلسوزان و علاقه مندان به حفظ حیات وحش  خصوصا مردم طبیعت دوست شهرستان سیاهکل ، به سودجویان هشدار داد آنهایی که مبادرت به شکار و فروش جانوران وحشی می نمایند و حتی آنهایی که خریدار هستند و با تهدید سلامت جامعه ، سودجویی می کنند ، خود را مصون از عواقب قانونی آن ندانند و این اداره به کمک مردم و سایر نهادهای ذیربط به شدت با خاطیان برخورد خواهد کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=16078

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: