به مناسبت شب یلدا جشن یلدای مهربانی در پرورشگاه مژدهی رشت برگزار شد

 

باز باران خبر/به گزارش گیرا آنلاین عصر پاییزی دوشنیه ۲۰ آذر مراسم چله مهربانی با همکاری گروه هنری آبی، کانون سندروم داون استان گیلان و حمایت خیرین، هنرمندان، بازیگران، خبرنگاران و عموم مردم در پرروشگاه مژدهی رشت برگزار شد.

 

در این دورهمی مهربانی به جزء برنامه‌های نمایشی و موسیقی، استعدادهای نهفته بچه های توانخواه گروه تئاتر آبی به نمایش گذاشته شد و از هنرمندان توانخواه گیلانی تقدیر صورت گرفت.

 

در این برنامه ابراهیم حسن زاده کارگردان و مریم حاجتی تهیه کننده گروه آبی از مسئولین و خبرین درخواست کردند برای رشد و تعالی استعدادهای نهفته توانخواهان جا و مکانی را تعیین کنند.

 

گروه هنری تئاترآبی ازسال۸۰ به سرپرستی ابراهیم حسن زاده که خود از هنرمندان بنام دیار سبز گیلان درعرصه تئاتر وتلویزیون است فعالیت خود را درعرصه تئاتر معلولین و با هدف توانمندسازی هنری این قشر آغاز نمود.

 

این گروه هنری طی ۲۳سال کار در کنار طیفهای مختلف معلولین و توانخواهان تاکنون ۲۵اثرنمایشی دربخش کودک و نوجوان و ۱۴ اثر اثر نمایشی دربخش توانخواهان ارائه کرده که درجشنواره های مخلتف استانی – منطقه ای وکشوری همواره به مقامهای اول تا سومی دست یافته است.

 

آخرین اثر نمایشی این گروه بعنوان «آوازه مرگ» درجشنواره منطقه ای تئاتر توانخواهان بابلسر حائز مقام شد.

 

این گروه درکنار هنر تئاتر در راستای ایجاد نشاط گروهی و بهبود روحیه اعضاء به برگزاری برنامه های گروهی نظیر جشن‌ها و اردوهای گروهی همت گماشته تا با ایجاد روحیه نشاط در بین معلولین توانخواه موجبات پیشرفت هرچه بهتر گروه را فراهم آورد.

 

عوامل گروه آبی عبارتند از

 

آقای ابراهیم حسن‌زاده کارگردان تئاتر

 

خانم مریم حاجتی مسئول و تهیه کننده

 

آقای احمدنیا هیئت مدیره گروه

 

آقای فرهمند مشاور هنری گروه

 

آقای جعفری طراح دکور و مجری

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=33892

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: