زن ایرانی همواره زنی محجبه، باحیا و عفیف بوده است/شعاردهندگان “زن زندگی آزادی” خود بزرگترین دشمنانِ زن و زندگی هستند

باز باران خبر/ حجت‌الاسلام سعید مهدوی صبح روز پنج شنبه در نشست خبری که به‌مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی در جوار مزار شهید میرزاکوچک جنگلی در رشت برگزار شد، با اشاره به اهمیت نهضت تبلیغ اظهار داشت: در دوره‌ای که شیاطین بزرگ درصدد از بین بردن ایمان و امید ملت ایران به‌ویژه گیله‌مردان و گیله‌زنان بودند، شهید میرزا کوچک جنگلی مروج ایمان و امید و همچنین مروج اسلام ناب محمدی شد و بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، وی توانست مینیاتوری از جمهوری اسلامی را در رشت و منطقه گیلان ایجاد کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان برخی راهبردها و رویکردهای شکل‌گرفته در این سازمان‌ را مورد اشاره قرار داد.

مهدوی از ساماندهی و اعزام بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از مبلغان به مساجد و حسینیه‌های سراسر گیلان در طول سال گذشته خبر داد.

وی برگزاری کارگاه‌های توجیهی و آموزشی در حوزه جوانی جمعیت با حضور اقشار تاثیرگذار، مسئولان، هیئت‌های مذهبی، کارگردانان،‌ مجریان صدا و سیما، پرستاران و گروه مامایی را جزو دیگر برنامه‌های سازمان خواند و افزود: بالغ بر ۲ هزار و ۳۹۳ نفر در این کارگاه‌ها شرکت کردند.

وی از برگزاری دوره‌های دانش‌افزایی و تقویت شبکه اجتماعی زنان و دختران خبر داد و افزود: زن ایرانی همواره زنی محجبه، باحیا و عفیف بوده است .
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به ضرورت اجرای برنامه‌های موج‌آفرین برای مقابله با توطئه‌های رسانه‌ای دشمن عنوان کرد: برگزاری جشن تکلیف دختران دانش‌آموز یکی از همین عملیات‌ها و برنامه‌ها بوده که با شرکت بیش از ۳ هزار نفر در سراسر گیلان با هدف ارتقاء و استحکام هویت اسلامی،‌ ترویج حیاء و عفاف و ایمان و امید در این نسل برگزار شد.

مهدوی ادامه افزود: اگر کار صیانتی توسط دستگاه‌های متولی اتفاق نیفتد،‌ جرأت و جسارت عده بسیار محدودی که اقدام به مانور بی‌حیایی و بی‌حجابی می‌‌کنند، آرامش عمومی و امنیت اخلاقی آحاد جامعه را برهم خواهد زد بنابراین باید به صورت قاطع جلوی این ویروس خطرناک گرفته شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به پیشتازی گیلانیان در سنت حسنه اطعام غدیر خاطرنشان کرد: سال گذشته بیش از ۱۵۰ هزار پرس غذا توسط تشکل‌ها در گیلان توزیع شد.

مهدوی گفت: شعاردهندگان “زن زندگی آزادی” خود بزرگترین دشمنانِ زن و زندگی هستند و ایران را مُرده‌ می‌خواهند و به‌دنبال اسارت زنان و مردان در زنجیرهای شهوت و زشتی هستند، هویت زنان برای آنان اهمیتی ندارد و طالب حیات طیبه، آزادگی حقیقی و وارستگی نیستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به مشکلات جمعیتی گیلان افزود: یکی از اولویت‌های ما بحث جهاد تبیین، فرزندآوری و جمعیت است و لذا آن‌‌ها که به نژاد گیلک به عنوان یک نژاد پرافتخار در کشور علاقه دارند در زمینه فرزندآوری اهتمام داشته باشند .

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=31321

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: