طرح ((نذر کتاب)) به مناسبت ایام محرم در شهر لاهیجان برگزار می شود

به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان طرح ابتکاری “نذر کتاب” با شعار “کتاب های خوانده شده خود را اهدا کنیم” با همکاری مشترک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای اسلامی، شهرداری و اداره کتابخانه های عمومی شهرستان لاهیجان برگزار می شود.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان، در این طرح ابتکاری که به منظور تأمین نیاز مخاطبان کتابخانه های عمومی و ترویج فرهنگ و کتابخوانی کتابخوانی به اجرا گذاشته می شود، کتاب های اهدای مردم صرف تجهیز منابع کتابخانه های عمومی شهرستان لاهیجان خواهد شد.

همچنین به جهت شیوع بیماری کرونا در کشور و با توجه به توصیه های بهداشتی ستاد مقابله با این ویروس مبنی بر عدم نذر مواد خوراکی در ایام محرم، طرح نذر فرهنگی کتاب با شعار “کتاب های خوانده شده خود را اهدا کنیم” با همکاری دستگاه های مختلف شهرستان جهت تجهیز کتابخانه های عمومی و کتابخانه های مدارس مناطق کم برخوردار شهرستان لاهیجان اجرا می شود.

گفتنی است شهر لاهیجان یکی از مناطق مستعد دریافت عنوان پایتخت کتاب ایران بوده و تاکنون دو بار نامزد دریافت این عنوان شده است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=12225

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: