آغاز هفته بارانی در گیلان/ کاهش ۴ تا ۸ درجه ای دما

مدیرکل هواشناسی گیلان، با بیان اینکه از فردا با ورود سامانه بارشی و خنک به منطقه شاهد ابرناکی، مه آلودن بودن هوا، بارندگی و وزش باد خواهیم بود، افزود: بارش پراکنده باران از اواخر وقت امشب در گیلان آغاز می شود و تا اواسط هفته ادامه دارد.

به گزارش باز باران خبر، محمد دادرس بیشینه و کمینه دمای هوای رشت طی امروز را به ترتیب ۳۲ و ۱۹ درجه سلسیوس دانست و اظهار کرد: در حال حاضر آسمان گیلان صاف تا نیمه ابری است، اما از عصر و شب افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه از فردا با ورود سامانه بارشی و خنک به منطقه شاهد ابرناکی، مه آلودن بودن هوا، بارندگی و وزش باد خواهیم بود، افزود: احتمال رعد و برق و تگرگ نیز وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی گیلان از کاهش چهار تا هشت درجه ای دمای هوای استان خبر داد و تصریح کرد: بارش پراکنده باران از اواخر وقت امشب در گیلان آغاز می شود و تا اواسط هفته ادامه دارد.

دادرس، آبگرفتگی منطقه ای و بالا آمدن آب رودخانه ها و سیلابی شدن مسیل ها را دور از انتظار ندانست و عنوان کرد: همچنین احتمال خسارت به سازه های سبک و لغزش و رانش زمین وجود دارد.

وی با اشاره به فعالیت این سامانه خنک تا روز دوشنبه هفته آینده، گفت: طی این مدت احتمال خسارت به شالیزارها وجود دارد. همچنین کشاورزان از کار در فضای باز خودداری کنند، زیرا خطر اصابت صاعقه پیش بینی می شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=12222

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: