با اتحاد و همدلی موجود امیدوارم اقدامات مطلوبی برای توسعه شهری انجام دهیم


باز باران خبر:  مراسم تجلیل از کارگران شهرداری و شورای شهر املش  با حضور شهردار و اعضای شورای شهر  و جمعی از خبرنگاران شهرستان برگزار شد.
 در این مراسم دکتر بهرام آریا منش، شهردار املش با سپاس از حضور خبرنگاران در این نشست گفت: از زمان معارفه اینجانب به عنوان شهردار ( ۱۴۰۱/۶/۲۴) مدت ۷ ماه و ۲۰ روز می گذرد و در این مدت که مبلغ بدهی شهرداری ۲۵ میلیارد تومان بوده را به حداقل رسانده ام، البته هر شهرداریی بخاطر امور جاری اش بدهی هایی دارد. بودجه سال گذشته شهرداری ۳۰ میلیارد تومان مصوب شد که در ۶ ماهه اول سال گذشته ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و در ۶ ماهه دوم سال نیز ۲۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از بودجه محقق گردید که با همت و تعامل شورا و همکاران و ارتباطات فرا استانی از بودجه ۳۰ میلیاردی، ۴۰ میلیارد تومان محقق شد؛ یعنی تحقق بودجه ۱۳۰ درصد رشد داشته است.
 وی افزود: در سالجاری نیز بودجه شهرداری ۴۸ میلیارد تومان توسط شورا مصوب گردیده است.
 شهردار املش اضافه کرد: به منظور افزایش روشنایی شهر با صرف یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تقریبا ۸۰ درصد شهر روشن تر شده است. ضمن اینکه ۲۰ درصد بقیه نیز در فصل بهار با تعویض چراغ های قدیمی و تبدیل به لامپ های کم مصرف پرنور “ال ای دی” انجام خواهد گرفت.
 دکتر آریا منش همچنین اظهار داشت: برای زیبا سازی شهر در طول ۶ ماه آینده چراغانی بلوارها و نورانی کردن درختچه ها از دیگر برنامه های شهرداری است و تاکنون ۷۰ درصد از معابر و پیاده روهای شهر سنگ فرش شده  و هم اکنون عملیات جدول گذاری ۱۴۰۰ متر از خیابان مدرس نیز در حال اجراست.
شهردار املش در ادامه اذعان داشت: درصدی از بدهی پیمانکاران پرداخت و ۴ میلیارد تومان بدهی تامین اجتماعی هرماه پرداخت می شود.
دکتر آریامنش یاد آور شد: از محل اعتبارات قیر رایگان بخشی از محل سهمیه نماینده مجلس و با پیگیری حجت الاسلام صفری نماینده محترم مردم شهرستانهای رودسر و املش از طریق سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به این شهرداری اختصاص یافته که از پیگیری های مجدانه ایشان تشکر می نماییم .
 آریا منش تصریح کرد : تعامل بسیار خوبی با اعضای شورای شهر و مدیران شهری داشته و با این اتحاد و همدلی  امیدوارم اقدامات و فعالیت های مطلوبی برای شهروندان و توسعه شهری انجام دهیم.  همچنین از پرسنل شهرداری که در این مدت از هیچ تلاشی برای رفاه حال شهرواندان دریغ نکرده اند تشکر و قدر دانی می کنم.
   ذکری رئیس شورای شهر املش:
۴۲ هزار متر ازمعابر شهری و کمربندی آسفالت خواهد شد

  در ادامه این نشست رئیس شورای شهر املش گفت: ۴۲ هزار متر از سطح معابر شهر و کمربندی آسفالت خواهد شد که هزینه آن ۱۳ میلیارد تومان بر آورد شده  که ۴ میلیارد آن از محل قیر رایگان و مابقی از منابع داخلی شهرداری باید پرداخت شود. همچنین از ۴۲ هزار متر تقریبا ۲۰ هزار متر برای کمربندی است که از هفته آینده آغاز می شود. البته قبل از عید نوروز ۱۴ هزار متر از کمربندی یعنی از هلال احمر تا مسکن مهر آسفالت شده ، اما بدلیل تعطیلات که از ۲۰ اسفند تا ۲۰ فروردین هیچ اداره ای حق حفاری و انجام عملیات عمرانی ندارد کار تعطیل شد و از هفته آینده مجددا عملیات آسفالت آغاز می شود .
  ذکری افزود: البته اگر مسیر کمربندی را آسفالت نمی کردیم بجای آن بیش از ۳۰ کوچه شهر را می توانستیم آسفالت کنیم اما در این عملیات ۱۵ کوچه به انضمام کمربندی آسفالت خواهد شد. ضمن اینکه کل خیابان کمربندی بطرف ضلع جنوبی کمربندی ۲۹ متر است و جدولی که زده شده قانونا باید دو طرف هرکدام ۱۳ متر ( ۲۶ ) متر آسفالت شود. همچنین ۳ متر  روپوش وسط  خیابان هم درختکاری و چراغانی خواهد شد .
وی خاطر نشان کرد: در مورد تابلوی ورودی شهر با فرض احتمال تغییر محدوده شهر ، سبک جدیدی در تابلو لحاظ شد که شامل تصاویری از ییلاقات املش تا منازل صوفی، کارخانجات چای، مزارع برنج و شالیزار ها درتابلو لحاظ  گردید که در صورت مشخص شدن محدوده شهر، جانمایی خواهد گردید.
رئیس شورای شهر املش تکمیل تابلوی ورودی شهر ، تجهیز پارک کودک، تکمیل روشنایی شهر از میدان شهر تا میدان چای تا تلویزیون شهری تا چهار راه پارک را از اقدامات انجام شده عنوان کرد و افزود: در آینده نزدیک تعویض چراغ های رومی داخل شهر از تلویزیون شهری تا چهار راه پارک ، تجهیز پیاده راه فرهنگی و تغییر المان های میدان چای و میدان شهدا در دستور کار ما قرار دارد.

اصغر جانعلی پور، عضو شورای شهر املش: 
بر اساس رای دیوان عدالت اداری ، شهرهای با جمعیت زیر ۲۵ هزار نفر میتوانند طرح جامع را حذف و از طرح هادی استفاده نمایند

  در ادامه این نشست اصغر جانعلی پور از اعضای شورای اسلامی املش نیز در مورد اجرای طرح هادی گفت: بر اساس رای دیوان عدالت اداری  شهرهایی با جمعیت زیر ۲۵ هزار نفر می توانند طرح جامع را حذف و از طرح هادی استفاده نمایند به شرط اینکه طرح تفضیلی شان مصوب نشده باشد. اکنون با کمک شهردار و مجموعه شورا و واحد فنی اینکار انجام و هرجا نیازمند تغییر بود، اصلاح  شد.
وی اضافه کرد: در جلسه همایش شوراها در استان  از استاندار در خواست و به دستور استاندار مقرر شد هفته آینده طرح تفصیلی املش و واجارگاه مصوب و در اختیار شهرداری قرار گیرد؛ همچنین پیگیر شروع عملیات آسفالت هستیم که انشالله در سریع ترین زمان آغاز خواهدشد.
نایب رئیس شورای شهر املش:
 آسفالت کمربندی و کوچه ها از مطالبات برحق شهروندان املش می باشد

  فاضل رضوان نیا، نایب رئیس شورای شهر املش نیز در این نشست گفت: طرح تفصیلی شهر تمام شده و منتظر امضا هستیم که طرح هادی شهر شروع و قرارداد آن بسته شود. همچنین آسفالت کمربندی و کوچه ها که از مطالبات برحق شهروندان عزیزمان است در دستور کار قرار داشته و ان شاء الله بزودی بصورت جهادی شروع بکار می شود.
  وی در ادامه خواستار شتاب بخشی به پروژه های پیاده رو سازی و اصلاح میدان چای و میدان شهدا شد.

محمد قانع، عضو شورای شهر املش: 
  باهمراهی اعضای شورا و شهرداری بزودی چمن مصنوعی زمین فوتبال را در پارک گلستان اجرا خواهیم کرد

  در ادامه محمد قانع از اعضای شورای اسلامی  شهراملش  نیز اظهار داشت: با همراهی اعضای شورا و شهرداری بزودی چمن مصنوعی فوتبال را در پارک گلستان اجرایی خواهیم کرد تا جوانان شهرمان از امکانات ورزشی بیشتری برخوردار شوند، همچنین به زودی عملیات آسفالت کوچه ها و کمربندی که از مطالبات به حق مردم هست انجام خواهد گرفت.

مجید مالک، عضو شورای شهر املش : 
سگ های بلا صاحب داخل شهر بزودی جمع آوری می شوند

  در پایان این نشست نیز مجید مالک یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر از جمع آوری سگ های بلا صاحب داخل شهر تا یکی دو هفته آینده خبر داد و گفت:  زمینی در خارج از شهر شناسایی شده که بزودی عملیات تجمیع و بارگیری زباله ها در  آن صورت خواهد گرفت .
مالک یادآور شد: آنچه که در توان ما باشد برای شهروندان فهیم شهرمان انجام خواهیم داد و با همدلی و همراهی اعضای شورا و شهرداری نهایت کوشش خود را بکار خواهیم گرفت و پیگیر هستیم هر چه زودتر عملیات آسفالت آغاز گردد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=30903

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: