سپاه و بسیج در کنار مردم و دولت

باز باران خبر/ مناطق آسیب پذیر زیبنده مردم بابصیرت، انقلابی و پای کار ما نیست.

به گزارش باز باران خبر؛ قاسمی، فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه بسیج همواره در کنار مردم و دولت است و از تمام توان برای حل مشکلات بهره می گیرد گفت: مناطق آسیب پذیر بعد از ۴۲ سال از انقلاب، زیبنده مسئولان و مردم بابصیر،انقلابی و پای گار ما نیست.

سید اکبر قاسمی در جلسه کمیته عمران و آبادانی طرح جواد الائمه(ع) که با حضور نماینده فرمانداری و شهرداری و ۷ مدیر محله های آسیب پذیر شهرستان رشت برگزار شد اظهار کرد: قرارگاه جواد الائمه(ع) با هدف شناسایی مناطق آسیب پذیر رشت و حل مشکلات مردم توسط سپاه ناحیه مرکزی رشت در این شهرستان شروع شده است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه تاکنون ۷ محله آسیب پذیر در رشت شناسایی شده گفت: با وحدت و هم دلی و مشارکت می توان این طرح را با موفقیت رو به جلو برد.‌

قاسمی اذعان کرد: زیبنده مسئولان، مدیران و مردم بابصیرت، انقلابی، پای کار ما نیست که بعد از ۴۲ سال شاهد محله های آسیب پذیر باشیم.

وی با اشاره به اینکه رشد و پیشرفتهای انجام شده در موضوعات مختلف بسیار بوده و قابل مقایسه با قبل انقلاب نیست، گفت: البته در این ۴۲ سال انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف خصوصا در عمران و آبادانی پیشرفت های بسیار زیادی داشته ایم.

وی تصریح کرد: شهرستان رشت با بیش از ۷۰۰ هزار جمعیت و با ورود مسافران از اقصی نقاط کشور نیازمند توجه بیشتری از لحاظ زیر ساخت های عمرانی ،‌فرهنگی و اجتماعی است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به اینکه مقام‌معظم رهبری(مدظله العالی) ۸ فرمان را برای سپاه در دستور کار قرار داد افزود: هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی یکی از دستورات رهبری بود که در این راستا سپاه کمک و همکاری با دستگاههای اجرایی را جزء وظایف و برنامه های خود قرار داد.‌

قاسمی ادامه داد: سپاه و بسیج از مردم است و در کنار دولت و دستگاههای اجرایی برای حل مشکلات و معضلات و بحران ها تلاش می کند.

وی با اشاره به اینکه قرارگاه جواد الائمه کمیته های مختلف دارد تصریح کرد: هدف در کمیته ها شناسایی مشکلات و ارائه خدمت و رضایت مردم در حوزه های مختلف عمرانی و سلامت و … است.‌

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با تاکید بر فرمایشات معمار کبیر انقلاب که فرموده اند” مردم ولی نعمت ما هستند و بایستی مسئولان خدمت گذار مردم باشند ” اضافه کرد: عموم مردم جامعه بایستی خدمات ارائه شده دولت و مسئولان را در میدان عمل لمس کنند.

وی با اشاره به اینکه سپاه و بسیج با همه توان در کنار مردم و مسئولان است گفت: امروز مشکلاتی دامن گیر مردم در مناطق آسیب پذیر است که با مدیریت و مشارکت دستگاههای اجرایی شهرستان در مدت زمان معین و کوتاه توسط مسئولان قابل حل است.

قاسمی تصریح کرد: احیا و حل مشکلات مناطق آسیب پذیر در الویت کاری قرار گیرد، و فعالیت ها در این راستا هدفمند و تشکیلاتی عمل شود.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با تاکید بر اینکه حل مشکلات و نیازمندی های مناطق آسیب پذیر را مطالبه گر باشید اظهار داشت: به صورت میدانی وارد کار شوید و مشکلات را شناسایی و حل کنید.

قاسمی اضافه کرد: مردم عزیز اگر حرکت و تلاش مسئولان را برای حل مشکلات ببینند به امید و خودباوری خواهند رسید و قطعا به مانند گذشته با حضورشان در عرصه های مختلف پاسخ خواهند داد که در این ۴۲ سال هم به موقع پاسخ داده اند.

وی در ادامه به انتخابات پیش رو اشاره و تصریح کرد: مشارکت مردم عزیز در انتخابات برای نظام و انقلاب ما و همچنین جهان اسلام بسیار سرنوشت ساز خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت اذعان کرد: با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای، دشمنان انقلاب و نظام مایوس شده و نقشه ها و توطئه های دشمنان نقش بر آب می شود.

سرهنگ قاسمی ضمن تشکر و قدردانی از حضور دستگاه های اجرایی شهرستان، نمایندگان فرمانداری، شهرداری، ستاد امربه معروف و نهی از منکر، بسیج صنعت و… و همچنین مدیران محله ها گفت: امروز سپاه و بسیج با تمام توان خودش همانند قبل پای کار آمده و برای نظام و انقلاب و مردم عزیز در کنار دستگاههای اجرایی ایفای نقش و وظیفه می کند و ان شاءالله نتایج آن را مردم با بصیر، انقلابی و پای کار ما لمس کنند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=19258

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: