سپیدرود رشت تیمی نامدار و دارای شناسنامه در کشور است

باز باران خبر/ آرمان سرپرست ورزش و جوانان استان گیلان با حضور در تمرینات تیم سپیدرود رشت با مالک ، کادر فنی و بازیکنان تیم دیدار کرد.به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان، جهانبخش آرمان با حضور در تمرین تیم فوتبال سپیدرود رشت از نزدیک از مشکلات این تیم مطلع شد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان گیلان؛ سرپرست اداره کل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه به معضلات باشگاه‌های فوتبال استان واقف است، گفت: باشگاه سپیدرود رشت یک تیم نامدار و دارای شناسنامه در سطح کشور می باشد و به این باشگاه در فوتبال ایران با دیده احترام به جهت قدمت آن نگریسته می شود .
وی افزود: اینکه تیم سپیدرود رشت برای تمرینات خود از نظر نداشتن زمین در مضیقه و مشکل باشد در شأنیت این باشگاه نیست و ما به عنوان متولیان ورزشی باید زیر ساخت های لازم را برای تمامی تیم های مطرح فوتبال استان نظیر ملوان بندر انزلی، چوکای تالش، شهرداری آستارا و داماش گیلانیان که هر کدام از این تیم ها دارای هواداران و طرفداران پرشوری هستند ، فراهم کنیم.وی اضافه کرد : نسبت به سرنوشت تیم های فوتبال استان بی تفاوت نخواهیم بود چون برد هر کدام از این تیم ها، دل مردم و جوانان و هواداران را شاد خواهد کرد و موجب نشاط اجتماعی می شود و امیدواریم که این تیم ها به لیگ های بالاتر صعود کنند.
وی ضمن قدردانی از مالک تیم سپیدرود رشت عنوان کرد: برخی از وظایف در حیطه اختیارات قانونی اداره کل ورزش استان است و برخی موارد نیز جز تعهدات مالک باشگاه محسوب می شود که انصافا بخش خصوصی در زمینه تیم سپیدرود رشت ورود کرده و مالک محترم آقای نوید هزینه می کنند و ما نیز به عنوان متولیان ورزش در کنار ایشان هستیم.
آرمان گفت: ظرفیت های بیشماری از نظر منابع انسانی ، مربیان و بازیکنان در استان وجود دارد که باید از این ظرفیت ها بهره بگیریم و با وفاق و همدلی و هم افزایی و با حمایت استاندار محترم ، سایر مسوولین استانی ، نمایندگان محترم مجلس و هیات فوتبال گیلان مشکلات تیم های فوتبال را مرتفع سازیم.
وی تصریح کرد: امیدواریم با رفع مشکلات تیم سپیدرود رشت این تیم در فصل آتی به لیگ دسته یک فوتبال کشور راه یابد.

آرمان خاطر نشان کرد: انشاالله با برنامه ریزی هایی که در حوزه ورزش گیلان صورت خواهد گرفت برای ارتقای تمامی رشته های ورزشی استان، تلاش های مضاعفی انجام خواهد شد تا شاهد رشد و گسترش ورزش قهرمانی و همگانی در استان باشیم.

گفتنی است در دیدار سرپرست ورزش و جوانان گیلان، مالک، بازیکنان ، کادر فنی و سر مربی و مربیان تیم سپیدرود رشت، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت نیز حضور داشتند و به بیان مسائل و مواردی پرداختند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=22829

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: