دیدار مدیرکل نوسازی مدارس گیلان با مدیر شعب بانک ملی استان

مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان با مدیر امور شعب بانک ملی استان دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی نوسازی مدارس گیلان صبح امروز مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس گیلان به همراه مهندس سید احمد قدسی خورسند معاون مشارکت های مردمی نوسازی مدارس استان با حضور در مدیریت شعب بانک ملی استان، ضمن دیدار با سید رسول میرخلفی رییس اداره امور شعب بانک ملی گیلان به تبیین اهداف طرح تحولی آجر به آجر پرداخت.

وی ضمن تشکر از اهتمام بانک ملی به توسعه فضاهای آموزشی استان گفت: بانک ملی همراه خیرین مدرسه ساز با اجرای طرح آجر به آجر به توسعه زیر ساخت های آموزشی برای آینده سازان این مرز و بوم توجه ویژه ای دارد.

مهندس دقیق افزود: احداث ۵ فضای آموزشی توسط بانک ملی با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان در مناطق کم برخوردار از خدمات ارزنده بانک ملی در سال‌های اخیر است که نشان دهنده اعتقاد و ایمان این بانک به رسالت اجتماعی خود و رفع کمبود های زیرساخت های آموزشی است.

وی با تاکید بر لزوم نهادینه کردن فرهنگ مشارکت در امر مقدس مدرسه سازی در میان اقشار مختلف جامعه، افزود: طرح آجر به آجر با هدف نهادینه نمودن این فرهنگ مقدس و در راستای اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اجرا شده است.
مدیر کل نوسازی مدارس استان با تبیین و تشریح ابعاد مختلف اجرای طرح آجر به آجر ، از همراهی بانک ملی در اجرای این برنامه ها تقدیر کرد.
وی با اشاره به راه های مختلف برای مشارکت خیرین و عموم مردم در امر مقدس مدرسه سازی، خاطر نشان کرد: یکی از راههایی که مردم عزیز ما می توانند به سهولت و با هر مبلغی، خود را در آینده فرزندان ما سهیم سازند کد #۲۴۵۲۴۶۶۵۵ می باشد امیدوارم بانک ملی نیز این کد را در برنامه های خیری خود لحاظ نماید.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=12952

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: