معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای گیلان:

احداث دو واحد بانک خازنی در پست بی بی حوریه انزلی

 

باز باران خبر/ معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای گیلان از احداث دو واحد بانک خازنی در پست بی بی حوریه به میزان سرمایه گذاری ۲۵ میلیارد ریال خبر داد.

حسن قنبرزاده، معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: در راستای آماده‌سازی شبکه برق گیلان به منظور پاسخگویی مناسب به رشد بار در ناحیه انزلی و افزایش قابلیت اطمینان شبکه، پروژه نصب خازن در پست بی‌بی‌حوریه تعریف گردید. ظرفیت پست ۶۳/۲۰ کیلوولت بی‌بی‌حوریه در سال ۱۴۰۰ به ۴۰×۲ مگاولت آمپر افزایش ظرفیت داده شده بود و در ادامه، به منظور جبرانسازی محلی توان راکتیو که منجر به آزادسازی ظرفیت خطوط فوق توزیع و ترانسفورماتورهای پست بی‌بی‌حوریه و همچنین بخشی از ظرفیت انتقال در پست رشت شمالی می‌گردد، عملیات اجرایی احداث دو واحد بانک خازنی هرکدام به ظرفیت ۴/۸ مگاوار ( ظرفیت کل ۹/۶ مگاوار) در پست مذکور در سال جاری آغاز شده و پیش بینی می‌شود قبل از پیک بار سال آتی به بهره برداری برسد. اجرای پروژه می‍‌تواند نقش مهمی در کاهش تلفات ایفا نماید.
وی افزود: در اجرای این پروژه برای ۱۰ نفر به صورت مستقیم و پس از بهره برداری برای ۳ نفر به صورت مستقیم اشتغال زایی خواهد شد.
گفتنی است که میزان سرمایه گذاری برای این پروژه ۲۵ میلیارد ریال می باشد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=33075

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: