اولین تمرین مشترک کاراته کاهای کنترلی گیلان در رشت برگزار شد

 

باز باران خبر- اولین تمرین مشترک کاراته کاهای کنترلی استان گیلان به میزبانی هیات کاراته بسیج استان گیلان در سالن ۸ دی رشت برگزار شد.
بنابراین گزارش این دوره از  تمرینات با حضور رحمانی رئیس هیات کاراته بسیج استان گیلان، استاد میلانچی پیشکسوت کاراته کشور ، کمالی و محمدی دو داور آسیایی کاراته گیلان و همچنین اساتید علیرضا قاسمی ، بهمن همتی ، عباس آموزگار ، نادر ملکوتی، محمدرضا شمشادی،فرشاد مقصودی ، مهران ابوعطا،بهروز مقدس نژاد، حسین دشتی ، مهدی پورشیخ،تقی یوسفی، ابوذر نجفی، سیداحمد سیدی زاده ، پیمان غم انگیز و سیدرضا میرحسینی از شهرهای مختلف استان گیلان برگزار شد.
گفتنی است دراین تمرین سه ساعته ۱۵۰ کاراته کا ، مربی و داور شرکت داشتند که در پایان رییس هیات ‌کاراته بسیج گیلان ضمن تقدیر و تشکر از مربیان زحمت کش و سازنده کاراته گیلان ، هدف از برگزاری این تمرینات را بالا بردن سطح فنی کاراته کاها در بخش کاتا ، کومیته و گسترش ورزش قهرمانی و پهلوانی عنوان کرد و گفت: با کمک مربیان با تجربه و پیشکسوتان کاراته همه تلاش خود را خواهیم کرد تا کاراته گیلان به جایگاه اصلی خود  باز گردد.
شایان ذکر است در خاتمه این تمرینات جمعی از مربیان و قهرمانان کاراته گیلان با حضور در گلزار شهدا رشت و قرائت فاتحه یاد و خاطره رشادت های رزمندگان و شهدای این منطقه را گرامی داشتند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=33208

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: