بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در رشت آغاز به کار کرد

 

باز باران خبر/بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان با حضور بیش از ۵۰ واحد تولیدی و بازرگانی از ۹ استان کشور در رشت با حضور  خداداد قنبرزاده مدیرکل دفتر شهری استانداری گیلان و اسماعیل صفری مشاور استاندار و عضو هیات مدیره سازمان همیاری شهرداری های گیلان آغاز به کار کرد.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌ بین‌المللی گیلان اظهار داشت: در این نمایشگاه علاوه بر گیلان واحد‌های تولیدی و صنعتی استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، یزد، اصفهان، خراسان رضوی، قزوین و گلستان حضور دارند.
سلمان قاسمی در ادامه بیان داشت: شرکتها و واحد‌های تولیدی و صنعتی حاضر در این نمایشگاه در حوزه‌های مختلف از گروه‌های کالایی ابزار آلات، تجهیزات آشپزخانه، پوشش‌های سقف و دیوار و قطعات پیش‌ساخته، تاسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، تجهیزات و لوازم ایمنی کار، حمام، سونا، درب و پنجره، درب اتوماتیک، دکوراسیون و معماری داخلی، رنگ، چسب، رزین و عایق ها، سنگ های ساختمانی، آجر نما، شیر آلات بهداشتی، پارکت و پوشش های کف، لوازم و تجهیزات الکتریکی و الکترونیک، لوله و اتصالات، یراق‌آلات و هوشمندسازی ساختمان و سایر گروه های مرتبط حضور دارند.
وی هدف از برگزاری این نمایشگاه تخصصی را معرفی تجهیزات روز و برترین فناوری های صنعت ساختمان عنوان کرد و افزود: گسترش فعالیت های فروش مصالح و تجهیزات ساختمانی، ارزیابی تقاضای محصولات و خدمات ساختمانی، جذب سرمایه‌گذاران داخلی، شناسایی نمایندگان جدید به جهت همکاری در فروش محصولات و خدمات، افزایش سودآوری و رشد توسعه صنعت ساختمان و …. از جمله اهداف مهم برگزاری این نمایشگاه تخصصی است.

مرتضی مرادی مجری بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان نیز در آیین افتتاحیه بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در رشت بیان داشت: این نمایشگاه تخصصی فرصت بسیار ارزشمندی را برای صاحبان صنایع فراهم می آورد تا توانمندی ها، محصولات و آخرین دستاوردهای خود را در سطح وسیعی عرضه نمایند.
وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه تخصصی نزدیکی هر چه بیشتر دست اندرکاران و صاحبان صنایع استان با مدیران، خریداران و فروشندگان این بخش فعال و پویای اقتصادی، ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، ایجاد فضای رقابتی و بالابردن حق انتخاب مصرف کنندگان، شناخت فرصت های صادرات محصولات و خدمات و … می باشد.
مجری بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان همچنین گفت: ۲۰ درصد از مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه از شرکتها و واحدهای صنفی بومی استان هستند.
مرادی ضمن دعوت از شهروندان گیلانی برای بازدید از این رویداد تخصصی گفت: این نمایشگاه از امروز ۲۶ دی ماه  لغایت ۲۹ دی ماه از ساعت ۳ الی ۹ شب در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی گیلان برای بازدید عموم دایر است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=34244

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: