روسای ادارات صمت سیاهکل و لنگرود منصوب شدند/دستور تشکیل نمایندگی اتاق اصناف در دیلمان

بازباران خبر/ مدیرکل صمت استان گیلان در احکامی جداگانه سرپرستان ادارات صمت شهرستانهای سیاهکل و لنگرود را منصوب نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل صمت استان گیلان؛ تیمور پورحیدری در احکامی جداگانه سرپرستان ادارات صمت شهرستان سیاهکل و لنگرود را منصوب نمود و در مراسم تودیع و معارفه گفت:مدیر پشت میز نشین نمی خواهیم مدیران ما باید در وسط میدان و در کنار مردم به صورت جهادی به انجام وظایف بپردازند.

مدیرکل صمت استان گیلان با امضای این احکام جناب آقای رامین خوشحال را به عنوان سرپرست اداره صمت شهرستان سیاهکل و جناب آقای علی اصغر محمد دوست را به عنوان سرپرست اداره صمت شهرستان لنگرود منصوب نمود.

وی با بیان اینکه ساماندهی بخشی از معیشت و اشتغال جامعه در چارچوب رسالت و وظایف صمت است گفت: برای تامین انتظارات مردم در حوزه تولید و تجارت؛ نیازمند همت همه کارشناسان و مدیران صمت شهرستان و ستاد هستیم.

مدیر کل صمت گیلان در بخشی دیگر از سخنان خود تاکید کرد:برای تسهیل دسترسی کسبه به خدمات صنفی؛ اولین فرصت نسبت به تشکیل دفتر نمایندگی اتاق اصناف در دیلمان اقدام گردد.

دکتر پورحیدری در پایان خاطر نشان کرد: اصناف همانگونه که در طول انقلاب اسلامی بسیار همراه و پشتیبان نظام بوده اند موضعگیری قاطعانه در برابر این اغتشاشات داشته باشند و امنیت را در فضای بازار حفظ نمایند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=27919

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: