سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل معرفی شد

باز باران خبر/ «محمد نیک بخش» با حکم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع این اداره کل معرفی شد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، متن این حکم به شرح ذیل است:

برادر ارجمند جناب آقای محمد نیک بخش

نظر به شایستگی، تجارب ارزشمند و روحیه انقلابی و دینی جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره­کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان» منصوب می‌شوید.

امید واثق است که با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری شایسته از ظرفیت های موجود و با امعان نظر و توجه کامل به اهداف و شرح وظایف محوله، به صورت خاص نسبت به اقدامات ذیل اهتمام جدی به عمل آورید:

۱- برنامه‌ریزی مناسب به‌منظور کادرسازی و کشف استعدادهای فرهنگی و هنری انقلابی و مکتبی در اداره­کل با استفاده از ظرفیت‌های گوناگون آموزشی و تربیتی

۲- ایجاد هماهنگی و هم‌افزایی موثر بین واحدهای ستادی و شهرستانی اداره­کل و توجه به توزیع عادلانه منابع با عنایت به شعار عدالت فرهنگی دولت مردمی

۳- تقویت جایگاه معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره­کل با پویاسازی نیروی انسانی با حفظ کرامت انسانی و تقویت منابع مالی

۴- همکاری کامل با معاونت‌ها و بخش‌های ستادی مربوطه در وزارتخانه و تأمین و تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های ابلاغی

۵- ارتباط و همکاری مستمر با سازمان‌ها و نهادهای تابعه و وابسته وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان و ایجاد تعامل مناسب با سایر ارگان‌های دولتی و نهادهای انقلابی استان و تلاش برای هم افزایی موثر با ایشان

۶- تقویت، حمایت و پشتیبانی از کانون­های فرهنگی و هنری مساجد، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و حلقه‌های میانی، انجمن‌ها و موسسات و تشکل‌های مردمی و انقلابی فعال در عرصه فرهنگ، هنر و رسانه

از خداوند متعال خواستارم که با یاری همکاران خدوم ما در این اداره‌کل و مغتنم شمردن فرصت خدمت به مردم فرهنگ دوست استان، تحت توجهات و حمایت حضرت بقیه الله الاعظم(عج) و رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) موفق و موید باشید.

محمد نیک بخش متولد سال ۱۳۵۶ رشت، دارای مدرک تحصیلی لیسانس علوم اجتماعی و دارای ۲۱ سال سابقه کار در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان می باشد. وی، سرپرستی حوزه اداری و مالی این اداره کل، ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودبار و همچنین ریاست گروه امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان را در رزومه دارد.

پیش از این «مهرداد صمدی» از سال ۱۳۹۱ معاونت اداری و مالی و پس از اصلاح چارت سازمانی، معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان را بر عهده داشت.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=22871

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: