نفرات برتر مسابقات پینگ پنگ جام همدلی ( جدول ۲) مشخص شدند

باز باران خبر – سرویس ورزشی: مرحله نهایی مسابقات پینگ پنگ جدول شماره ۲ جام همدلی باشگاه رضاپور که باحمایت مالی گروه صنعتی لاستیک گیلان از تاریخ ۱۴ آبانماه آغاز شده بود، روز جمعه ۲۸ آبان ماه دنبال شد که در نهایت نفرات برتر این جدول مشخص شدند.
در جدول ۲ این مسابقات محمد محمدی اول شد؛ ارسلان چراغ زاده به مقام دوم دست یافت، امیرحسین فیضی مقام سوم را بدست آورد و احمد شاد چهارم شد.
در پایان مسابقات جدول دوم نیز به نفرات اول تا سوم بترتیب مبلغ ۳، ۲ و ۱ میلیون ریال جایزه نقدی اهدا شد. همچنین مبلغ یک میلیون ریال جایزه اخلاق این جدول به آقای ضامنی تعلق گرفت.
گفتنی است با اتمام بازی های جدول شماره ۲ این مسابقات، بازی های جدول شماره یک نیز روز جمعه این هفته (۵ آذر ماه ) از ساعت ۹ صبح طبق جدول اعلام شده برگزار خواهد شد.
شایان ذکر است باشگاه پینگ پنگ رضاپور طی چهارسال از آغاز فعالیت خود در رشته پینگ پنگ اقدامات مفید و ارزنده ای در این رشته پرطرفدار ورزشی انجام داده و تا حدود زیادی جور ضعف هیات استان را کشیده است.
برگزاری کلاس های آموزشی، انجام فصلی مسابقات با رعایت شدید پروتکل های بهداشتی و هر فصل با بیش از ۶۰ ورزشکار، جذب اسپانسر برای حمایت مالی مسابقات و… از مهمترین این تلاش ها بوده که در این باره به طور مفصل خواهیم نوشت.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=21887

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: