رعایت عفاف و حجاب در کل بازار و فروشگاههای بزرگ، تکلیف است/ ریشه اعتقادی کسبه و بازاریان؛ حربه ترویج بی حجابی را خنثی می‌کند


باز باران خبر/ مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان گیلان در نشست با مدیران فروشگاه های بزرگ گفت: ریشه اعتقادی کسب و کار بازاریان زحمتکش، حربه ترویج بی حجابی را در بازار خنثی می کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل صمت گیلان، «نشست تحکیم عفاف و حجاب در بازار گیلان» با حضور جانشین فرماندهی سپاه قدس و رئیس اتاق اصناف و مدیران فروشگاه های بزرگ و سایر مدیران ذی ربط برگزار گردید که در این نشست؛ تیمور پورحیدری رعایت عفاف و حجاب در فروشگاههای بزرگ و کلیه سطوح بازار را تکلیف دانست و گفت: پیشینه اصناف و بازار با ولنگاری اجتماعی سازگاری ندارد و دشمن پس از ناکامی در حوزه اقتصادی و نظامی؛ دین و اعتقادات مردم را نشانه گرفته است.

وی با بیان اینکه بازار به هیچ عنوان دنبال حواشی نیست، اظهار داشت: مدیران بنگاه‌های اقتصادی و بازاریان خد‌وم به دنبال تخریب برند خود نیستند و صرفا به دنبال منافع اقتصادی و مشتری مداری هستند و این قبیل اعمال به اقتصاد آنها آسیب وارد میکند.

رییس کمیسیون نظارت مرکز استان گیلان به وجود ظرفیت‌های قانونی برای برخورد با بدحجابی اشاره کرد و افزود:
پاشنه آشیل اقتصاد اجتماعی، بازار و اصناف است و تلاش دشمن این است که از طریق ترویج بی حجابی به کشور ضربه بزند و بازار را تحت شعاع قرار داده و تضعیف کند.

مدیرکل صمت گیلان هوشیاری کسبه و بازاریان و مدیران فروشگاه های بزرگ را در دفع دسیسه های مختلف خصمانه، ضروری و اثربخش دانست و تاکید کرد: کسبه و بازاریان اجازه ندهند برنامه های پلید دشمن، فضای سالم بازار را دچار حواشی و چالش‌های اجتماعی بیهوده کند و این موضوعات با روح کسب و کار حلال ایرانیان سازگاری ندارد و امیدواریم با نهایت دقت و ظرافت بدون هیچ تنشی این دسیسه دشمن نیز نقش بر آب گردد تا شاهد رونق بیشتر بازار باشیم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=30525

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: