رزمایش همت جوانانه و کمک مومنانه توسط اداره ورزش گیلان

 اداره کل ورزش و جوانان گیلان رزمایش همت جوانانه و کمک مومنانه برگزار می کند.

به گزارش باز باران خبر، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری  و به همت سازمان های مردم نهاد، رزمایش همت جوانانه و کمک مومنانه توسط این اداره برگزار می شود.

مریم بخشی افزود: طی نشست اعضای مجمع سمن های جوانان گیلان با حضور فعالانه سمن های جوانان ،هیات های ورزشی و بسیج ورزشکاران با مسئولان این اداره ، تصمیم بر انجام رزمایش همت جوانانه و کمک مومنانه گرفته شد.

وی ادامه داد: این رزمایش در راستای اجرای فرمایش مقام معظم رهبری در نیمه شعبان مبنی بر برگزاری رزمایش مواسات ،همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و فقرا ، حوزه معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان فعالیت های گسترده ای را در راستای تهیه و توزیع سبد کالا و ملزومات بهداشتی و توزیع آن در بین نیازمندان انجام خواهد داد.

وی بیان کرد: امیداوریم با مشارکت وسیع مردمی و بهره مندی از قابلیت بالای سازمان های مردم نهاد در این کار خدا پسندانه نیز سر بلند و پیشرو باشیم و در ایام ماه مبارک رمضان این رزمایش را در سطح وسیع و گسترده ای انجام دهیم تا تعدادی از خانواده های نیازمند از این رزمایش بهره مند شوند. 

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان در ادامه به اقدامات این اداره نسبت به جبران ضرر و زیان باشگاه ها اشاره و خاطرنشان کرد: باشگاه های ورزشی، ارکان اصلی اداره کل ورزش و جوانان هستند که با توجه به شیوع کرونا در گیلان ، این باشگاه ها برای کنترل و ریشه کنی این بیماری، تعطیل شدند.

بخشی اضافه کرد: هم اینک حدود ۱۳۰۰ باشگاه دارای مجوز در سطح استان وجود دارد که به دنبال اقدامات موثری برای جلوگیری از ضرر و زیان باشگاه ها به دلیل تعطیلی هستیم و با توجه به پیگیری های انجام شده، به دنبال اخذ تسهیلات از بانک ها و موسسات اعتباری برای باشگاه داران متقاضی دریافت این تسهیلات هستیم.

وی تصریح کرد: در مورد اماکنی که از طریق ماده ۸۸ واگذار شده اند، چه هیات های ورزشی و چه اشخاص، این مدت تعطیلی اخیر به پایان قراردادشان اضافه می شود و همچنین در این خصوص مکاتبات و رایزنی هایی با وزارت ورزش و جوانان داشته تا به زودی مشکلات باشگاه داران را مرتفع سازیم .

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=31856

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: