قلم مو برگزار می کند؛

نمایشگاه شکوفایی غنچه های هنری در رشت

قلم مو برگزار می کند؛

 

نمایشگاه شکوفایی غنچه های هنری در رشت

 

باز باران خبر/ موسس آموزشگاه هنرهای نمایشی (موسیقی) و هنرهای تجسمی قلمو از برگزاری کنسرت ونمایشگاه هنر جویی به صورت رایگان وآزاد برای عموم خبر داد.

 

به گزارش سرتوک ، مریم صادقی کارشناس نقاشی گفت: آموزشگاه هنرهای نمایشی (موسیقی)وهنر های تجسمی قلمو برای ایجاد انگیزه هنرجویان در ۲۶ شهریورماه در رشت برگزار خواهد شد .

 

وی افزود: متولد ۱۳۶۵ در گیلان زمین (رشت)هستم واز کودکی به هنر نقاشی مجسمه سازی علاقه بسیاری داشتم .در کودکی همیشه با گل های باغچه حیاط مجسمه می ساختم و لابلای ‌ کتاب های مدرسه وهر جای سفیدی پیدا می کردم نقاشی می‌کشیدم.

 

وی در ادامه می گوید :کمی بعد وارد هنرستان هنرهای تجسمی شدم و برای ارتقاء هنر به کلاس های هنری رفتم و در کنار استاد یحیی زاده و زنده یاد استاد شمس دوره دیدمبعد از فارغ التحصیلی کار آموزش هنری در مهد ها را آغاز کردم و همزمان به کار نقاشی دیواری مشغول شدموی ادامه داد :برای فراگیری بیشتر با تلاش و کوشش به ترتیب دوره کاردانی نقاشی ایرانی و کارشناسی نقاشی سپری کردم.بعد دوره دانشگاهی در مدارس و آموزشگاه ها مشغول آموزش شدمودر نمایشگاه های متعددی شرکت کردم.

 

وی یاد آورشد : با پشتکار و پیگیری ها سرانجام در سال ۱۳۹۹ آموزشگاه هنری خودم را به نام قلمو تاسیس کردم.و از آنجایی که معتقدم موسیقیدانان و نقاشان در ساخت خلق آثار هنری خود از یکدیگر الهام می گیرندرشته موسیقی هم به آموزشگاه اضافه کردم تا این کلبه هنری بیشتر رنگ وبوم ، نت وردیف، شادی وافرینش را کوک کند و خلاقیت و استعداد ها شکوفا شوند.

 

گفتنی است؛ مریم صادقی از فعالان آموزشگاه هنرهای نمایشی (موسیقی)وهنرهای تجسمی قلمو در رشت است که با ارائه خدمات با کیفیت در خدمت هنر دوستان هست و با برپایی نمایشگاه‌ها و اجراهای موسیقی و مسابقات هنری برای ارتقا و رشد هنری هنرجویان پیش قدم و معتقد است که هنرمندان با فعالیت هنری و رسالت ویژه خود به جامعه خدمت می کنند.

 

شایان ذکر است: آموزشگاه هنری قلمو در زمینه هنرهای تجسمی و هنرهای نمایشی(موسیقی) در رشت خیابان تختی کوچه سعدی آماده پذیرش هنر جو می باشد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=32687

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: