مدیرکل صمت گیلان: 

نمایشگاه پائیزه رشت رسما آغاز بکار کرد/تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصدی در نمایشگاه پائیزه

مدیرکل صمت گیلان:
نمایشگاه پائیزه رشت رسما آغاز بکار کرد/تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصدی در نمایشگاه پائیزه
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان از افتتاح رسمی نمایشگاه پائیزه رشت ویژه لوازم تحریر و ملزومات مدرسه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل صمت گیلان؛ همزمان با ایام بازگشایی مدارس، نمایشگاه پائیزه با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و مدیرکل صمت و رئیس اتاق اصناف در مرکز استان افتتاح شد و تیمور پورحیدری در حاشیه مراسم افتتاح گفت: نمایشگاه پائیزه جهت دسترسی آسان خانواده ها به کیف و کفش، ملزومات مدرسه و نوشت افزار برگزار شده است و تا ۳۱ شهریور ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه بیش از ۲۱۰ غرفه در این نمایشگاه محصولات خود را با قیمت مصوب کارشناسی ارائه خواهد کرد،افزود: نمایشگاه پاییزه ضمن برگزاری در مرکز استان در ۸ شهرستان‌ دیگر نیز که ظرفیت و امکانات برگزاری را دارا بودند، برگزار خواهد شد.
متولی تولید و تجارت استان از ارائه تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصدی برخی از محصولات نمایشگاه پائیزه سخن گفت و تاکید کرد: قاطبه ملزومات و اجناس ارائه شده در نمایشگاه کاملا تولیدات داخلی با کیفیت و قیمت مناسب هستند و برای حمایت از تولید داخلی، از ورود کالاهای برند خارجی جلوگیری می شود.
دکتر پورحیدری با آرزوی سال تحصیلی توفیق آمیز برای فرزندان این مرزو بوم، تصریح کرد: قیمت مصوب البسه و پوشاک مدارس در مقاطع تحصیلی مختلف در استان ابلاغ شده است و در خصوص سایر ملزومات نیز چنانچه با تخلف گرانفروشی مواجه شدند حتما موضوع را به سامانه ۱۲۴ نظارت و بازرسی این اداره کل و ۱۳۵ تعزیرات جهت برخورد قاطع با متخلفین گزارش نمایند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=32625

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: