تیم سپیدرود میزبان نمایندگان مجلس شورای اسلامی رشت

باز باران خبر/ سپیدرودی ها در تمرین صبح آدینه خود میزبان نمایندگان مجلس شورای اسلامی شهر رشت و مدیرکل ورزش و جوانان گیلان بودند.
سردار علی آقازاده و محمدرضا احمدی دو نماینده مردم رشت در مجلس، مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، فرامرز الماسخاله رییس هیات فوتبال گیلان و مهدی آقازاده مدیرعامل باشگاه سپیدرود در این تمرین شرکت داشتند.
در این دیدار مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در ارتباط با روند آماده سازی ورزشگاه عضدی و مشکلات پیشرو برای نمایندگان مجلس توضیحاتی ارایه کرد و مهمترین مشکل بازسازی ورزشگاه عضدی را نداشتن بودجه برای ترمیم چمن ورزشگاه عنوان کرد و گفت: در حین ساخت سکوهای ورزشگاه باید چمن های فرسوده شده نیز تعویض شود و برای این کار نیاز به سه میلیارد تومان بودجه اضافی می باشد.

وی روند بازسازی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در ابتدا ما تمایل به بکارگیری از یک پیمانکار بومی در این پروژه بودیم و اعتبارات لازم را جذب کردیم اما در اسناد مناقصه چمن گنجانده نشده و اگر این بودجه دیده شود ظرف یک ماه چمن هم تعویض می شود و داشتن ورزشگاه عضدی برای سپیدرود یک امتیاز ویژه است و به خصوص که سپیدرودی ها به دلیل نتایج خوبی که در سال های گذشته در عضدی کسب کردند این ورزشگاه را خوش یمن و شانس خود می دانند.
در ادامه سهیل حق شناس سرمربی سپیدرود در ارتباط با مشکل مالی و مالکیتی سپیدرود سخن گفت و از نمایندگان مجلس و سایر مسئولین استان خواست قدیمی ترین باشگاه فوتبال گیلان را حمایت کنند تا مشکلات این تیم کمتر شود و پنجره نقل و انتقالات سپیدرود برای شرکت در مسابقات لیگ دسته دوم گشوده شود.

سردار آقازاده نماینده مردم رشت در خصوص مشکلات مالی این باشگاه گفت: سپیدرود میراث فرهنگی استان گیلان است و مایه افتخار مردم استان ماست و ما باید از سمبل ورزشی و فرهنگی استان مان حمایت کنیم و همه مسئولین در تلاشند مشکلات این تیم حل شود و گاهی خارج از بعضی از چهارچوب ها در تلاشند تا انتقال مالکیتی انجام شود و ما هم در تلاشیم تا مسایل مالی سپیدرود حل شود.
وی افزود: من از هواداران پرشور سپیدرود عذر می خواهم که شرایط سپیدرود به اینجا رسیده و قول می دهیم که تا به نتیجه رسیدن وضعیت سپیدرود و حل مشکلات این تیم پیگیر باشیم تا شاهد بازگشت این تیم به سطح نخست فوتبال ایران باشیم.
احمدی دیگر نماینده مردم رشت در مجلس نیز با اعلام حمایت از سپیدرود گفت: جلسه ای را برای حل مشکلات سپیدرود خواهیم داشت و از استاندار هم کمک می گیریم و تمام سعی خود را خواهیم کرد تا مشکل مالکیتی این تیم را حل و فصل کنیم.
احمدی افزود: وضعیت ورزشگاه عضدی مناسب نیست و در شان مردم رشت نمی باشد که چنین ورزشگاهی داشته باشند و گیلانی ها به شیک پوشی عادت دارند و باید کمک کنیم تا این ورزشگاه هم هرچه زودتر سر و شکل درست تر و مناسب تری به خود بگیرد.

گزارش: علی رفعتی – عکس: سید احمد کیایی

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=16112

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: