تیمهای چوکا تالش و شهرداری بندرآستارا به نتیجه مساوی دست یافتند

باز باران خبر/ دربی های گیلان برنده نداشت و بازی تیمهای چوکا تالش و شهرداری بندرآستارا با نتیجه مساوی خاتمه یافت.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از ایرنا؛ در جریان این مسابقه در ادامه رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور  که عصر دوشنبه در رشت برگزار شد،  دو تیم هم استانی چوکا تالش و شهرداری بندرآستارا به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند تا هر دو تیم به یک امتیاز از این بازی رضایت دهند.

این دیدار به میزبانی تیم چوکا و به دلیل ناآماده بودن ورزشگاه تالش در ورزشگاه سردارجنگل رشت در هوایی سرد و بارانی، بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

در نیمه اول این بازی هر دو تیم چوکا و شهرداری بندرآستارا یک بازی متعادل را از خود به نمایش گذاشتند که طی آن بازیکنان هر دو تیم فرصت های گلزنی بدست آوردند اما در نهایت هیچ یک از این فرصت ها تبدیل به گل نشد تا نیمه اول با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یابد.

در نیمه دوم نیز هر دو تیم یک بازی هجومی را به نمایش گذاشتند و در ابتدای این نیمه بهزاد سلطانی بازیکن تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا از پشت محوطه جریمه و از روی یک ضربه ایستگاهی با یک ضربه زیبا اولین گل بازی را به ثمر رساند.

پس از این گل، تیم چوکا بلافاصله و با گذشت دقایقی به گل مساوی دست یافت که علی امیری بازیکن این تیم با یک ضربه سر زیبا تنها گل تیمش را به ثمر رساند تا در نهایت این دیدار با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یابد.

البته پس از به ثمر رسیدن گل مساوی،  هر دو تیم فرصت های مناسبی داشتند تا به دومین گل خود دست یابند اما واکنش های دروازبانان و نیز بی دقتی بازیکنان مانع از به ثمر رسیدن گل دوم برای هر یک از دو تیم شد تا دربی گیلان با نتیجه مساوی به اتمام برسد.     

قضاوت این دیدار را حسین زمانی با کمک های علی الفتی و بابک خسروی برعهده داشتند و در جریان این مسابقه سامان نورمحمدی بازیکن چوکا و علی چینی یکی از کمک مربیان این تیم، کارت زرد دریافت کردند.

تیم فوتبال چوکا تالش در این بازی با ترکیب محمد فرامرزی، امیرضا غمناک، نادر هوشیار، امیرحسین صالحی، وحید همراز، سامان نورمحمدی، کیوان محمدنژاد، رضا اعتمادی (دقیقه ۶۳ علی صبوری)، علیرضا مصطفایی، علی امیری و ایمان شوریابی به مصاف تیم شهرداری بندرآستارا رفت.

همچنین تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا با ترکیب اشکان توانای، رضا فخری، سعید دلاور، آرمین منفرددوست، مهرگان گلبرگ، سعید طالبی، امین حقده (دقیقه ۶۶ ایمان شیرزاد)، جایر نصیری، محمدابراهیم رضازاده (دقیقه ۸۸ علیرضا سلیم پور)، بهزاد سلطمانی و عارف اکبری (دقیقه ۸۳ پژمان ثباتی) رو در روی تیم چوکا تالش قرار گرفت.

پیش از این دیدار و تا پایان هفته هفتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزاداگن، شهرداری بندرآستارا با کسب ۱۳ امتیاز در مکان پنجم و تیم فوتبال چوکا تالش با کسب چهار امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار داشتند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=17571

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: