مسابقه عکاسی افطار و سحر در رشت

باز باران خبر: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت نسبت به برگزاری مسابقه عکاسی افطار و سحر اقدام کرده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت غروب شنبه درباره برگزاری این مسابقه به خبرنگار ایرنا گفت: مسابقه عکاسی افطار و سحر به مناسبت ماه مبارک رمضان با عنوان باران رحمت از سوی این سازمان برنامه ریزی شده است.
علیرضا حسنی افزود: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه تا شانزدهم خرداد ماه آینده فرصت دارد تا آثار خود را به شماره ۰۹۰۱۶۴۷۳۸۸۱ در پیام رسان واتس آپ ارسال کنند.
وی با بیان این که برگزیدگان این مسابقه پس از انجام داوری از طریق پرتال سازمان به نشانی farhangi.rasht.ir اعلام خواهد شد، تصریح کرد: ذکر عنوان باران رحمت با استفاده از روش های سفره آرایی یا برگه یادداشت بر روی سفره الزامی است.
حسنی در ادامه با اشاره به برگزاری جشنواره روز جهانی نجوم با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت خاطر نشان کرد: این جشنواره به همت انجمن نجوم ثاقب گیلان و با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت، شهرداری و شورای اسلامی شهر رشت، اداره کل آموزش و پرورش استان و نیروی انتظامی گیلان برگزار شد.
وی غرفه های آشنایی با نجوم و فضا، افتتاح اولین پلانتاریوم و سینمای نجومی سیار رشت، تور ساعت آفتابی، گفت و گو با پروفسورStephen kane (از کاشفان مطرح سیارات فراخورشیدی) و شب نجومی از افطار تا سحر به همراه رصد آسمان شب با تلسکوپ ها را از بخش های مختلف این جشنواره عنوان کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=1145

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: