رییس کل دادگستری استان گیلان در بازدید از حوزه قضایی سنگر:

باید بکوشیم تا هم حقوق کارگران حفظ شود و هم چرخه تولید در کارخانه ها ادامه یابد

باز باران خبر/ رییس کل دادگستری استان گیلان به همراه معاونین قضایی از دادگستری سنگر بازدید کرد و در نشستی  با حضور کارکنان این واحد قضایی حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی دادگستری گیلان، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارک رییس کل دادگستری استان گیلان به همراه معاونین قضایی از دادگستری سنگر بازدید کرد و در نشستی  با حضور کارکنان این واحد قضایی حضور یافت.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اهمیت جایگاه رفیع قضاوت و سختی کار در محاکم قضایی تصریح کرد: بالاترین و با فضیلت ترین عمل ها سخت ترین آنهاست و تمام این تلاش ها نزد خدای متعال ماجور است.

وی با اشاره به اینکه باید همیشه تهدید ها را به فرصت تبدیل نماییم گفت: خداوند همواره با انسان است و هر کس بر قدرت او تکیه کند پیروز خواهد شد.

رئیس شورای قضایی استان  با قدردانی از زحمات کارکنان و قضات دادگستری سنگر افزود:  این شهرستان در رسیدگی به پرونده های مهم، عملکرد موفق و بهتری داشته است.

وی با بیان اینکه بیشترین واحد‌های صنعتی مهم شهرستان رشت در شهر صنعتی مستقر است ابراز داشت: مجموعا بیش از ۳۰۰ واحد صنعتی فعال در بخش سنگر مستقر است و رئیس دادگستری و دادستان سنگر نیزبیش از پیش حامی واحد های تولیدی بوده و در راستای حل مشکلات و جلوگیری از تعطیلی آنان اقدام می نمایند.

این مقام ارشد قضایی استیفای حقوق کارگران را ضروری دانست و گفت: روند کار واحد های تولیدی نیز نباید به بهانه حقوق کارگران تعطیل شود بلکه باید بکوشیم تا هم حقوق کارگران حفظ شود و هم چرخه تولید در کارخانه ها ادامه یابد.

وی با تاکید بر اینکه باید شعبات مخصوصی به رسیدگی پرونده های شهرک های صنعتی اختصاص یابد تصریح کرد: پروند ها در این شعبات باید با دقت و سرعت رسیدگی شود تا آسیبی به چرخه تولید وارد نگردد.

رییس کل دادگستری استان گیلان همچنین اظهار داشت: با برهم زنندگان نظم عمومی به هیچ عنوان نباید مماشات شود و لازم است چنین مواردی به سرعت در دادگاه رسیدگی شده و مقررات قانونی در خصوص متخلفین به شدت اعمال شود.

وی در پایان با بیان لزوم نظارت موثر و قانونی بر ضابطین، بر صدور آرای متقن و دقیق در محاکم قضایی تاکید نمود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=33432

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: