بله از داماش جدا شدم

پس از اینکه روابط عمومی و سایت باشگاه داماش گیلان عکس العملی در خصوص جدایی فرهاد خراسانی مشاور حقوقی این باشگاه از خود نشان نداد برای صحت و سقم این موضوع طی تماس تلفنی با فرهاد خراسانی، وی این خبر را تایید کرد.

به گزارش باز باران خبر، خراسانی گفت؛ دیگر صلاح نبود در داماش بمانم. نامه استعفاء و مطالبات خود را برای مدیر عامل باشگاه ارسال نمودم اما آنها حاضر نشدند حتی پاسخ نامه را بدهند و من این رفتار غیر حرفه ای و غیر اخلاقی را بی احترامی به خود میدانم .  تا هفته دیگر هم صبر میکنم و پس از آن تصمیم جدیدی میگیرم .

خراسانی در پاسخ به این سوال که قرارداد چند ساله ای با باشگاه داشتید؟ عنوان نمود اگر منظورتان عدم پرداخت حق الزحمه من بدلیل عدم انعقاد قرارداد هست و شاید این عامل باعث سوء استفاده باشگاه شده باشد باید بگویم من برای دریافت مطالبات سه ساله خود نیاز به قرارداد ندارم و برای اثبات آن کارم را بلدم .

خراسانی از ابتدای سال ۹۶ همکاری خود را با این باشگاه آغاز نمود اما مدیران باشگاه حاضر نشدند طی این مدت حتی یک ریال به او پرداخت نمایند .

خراسانی از جمله پیشکسوتان و اخلاق مداران فوتبال گیلان است که برای اولین بار ادبیات حقوقی را وارد فوتبال کرد.

وی علاوه بر دانش حقوقی قلم بدست توانایی است که در بیان حقایق با هیچکس تعارف ندارد .

وی در حال حاضر نائب رییس خانه مطبوعات گیلان میباشد. خدمات خراسانی طی این سالها برای باشگاههای سپیدرود و داماش دور از چشم هواداران پنهان نماند و از محبوبیت خاصی بین طرفداران این دو تیم برخوردار است .

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=7028

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: