هجدهمین نمایشگاه تخصصی نهاده ها، ماشین آلات و ادوات کشاورزی در رشت آغاز به کار کرد

 

باز باران خبر/ مجری هجدهمین نمایشگاه تخصصی نهاده ها، ماشین آلات و ادوات کشاورزی گفت: بیش از ۵۰ واحد تولیدی و بازرگانی از ۱۲ استان کشور در این نمایشگاه تخصصی حضور دارند.

مرتضی ساجدی افزود : شرکت های حاضر در این نمایشگاه تخصصی از استان های گیلان، مازندران، تهران، یزد، فارس، آذربایجان شرقی، قزوین، مرکزی، خراسان رضوی، کرمان، البرز و اصفهان می باشند.

وی در ادامه بیان داشت: محصولات قابل عرضه در این نمایشگاه شامل کمباین، تراکتور، نشانکار، دروگر، وجین کن، سایر وسایل و ادوات کشاورزی شامل سم پاش، کود پاش، نهاده های کشاورزی (کود، سم، بذر ) تجهیزات آبیاری، همچنین ماشین آلات سورتینگ و بسته بندی و دستگاه تصفیه آب صنعتی هستند.
ساجدی با بیان اینکه ۹۰ درصد مشارکت کنندگان در این نمایشگاه، محصولات تولید داخل را به معرض نمایش می گذارند، تصریح کرد: ۴۰ درصد مشارکت کنندگان حاضر در نمایشگاه از استان گیلان هستند.
وی هدف از برگزاری این نمایشگاه تخصصی را ارائه آخرین دستاوردها و فناوری ها در زمینه صنعت نهاده ها، ماشین آلات و ادوات کشاورزی عنوان کرد و بیان داشت: ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان، ایجاد فضای رقابتی بین تولیدکنندگان استانی و کشوری، در جهت ارتقای کیفیت و بالابردن حق انتخاب مصرف کنندگان و ایجاد و گسترش نمایندگی های شرکتهای معتبر ملی در سطح استان، از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه تخصصی می باشد.

لازم به ذکر است ؛هجدهمین نمایشگاه تخصصی نهاده ها، ماشین آلات و ادوات کشاورزی از تاریخ ۲۵ لغایت ۲۸ مهرماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان برگزار می گردد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=33171

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: