هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و از خودگذشتگی مردم عزتمند ایران اسلامی است

سرپرست شهرداری رشت در پیامی به مناسبت فرا رسیدن “هفته دفاع مقدس” فرا رسیدن این هفته را یادآور ایثار و ازخودگذشتگی ملتی بزرگ و عزت و سرافرازی مردم ایران اسلامی دانست.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، متن پیام مهندس ناصر عطایی سرپرست شهرداری رشت به شرح زیر است:

بسمه تعالی

ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم

خداوند بزرگ وعده داده است، آنهایی که برای خدا فعالیت می کنند و ثابت قدم و استوار هستند، پیروزند و موفقیت واقعی را به دست می آورند. به سالگشت یکی از بزرگترین رویدادهای تاریخ قرن بیستم رسیدیم. رویدادی که نشان داد اگر ملتی به پاخاسته ید واحده باشند و با توان و امکانات خود مقابل بیگانگان بایستند قطعاً پیروز و سرافراز خواهند بود.

هفته دفاع مقدس یادآور همین ایثار و از خودگذشتگی مردم عزتمند ایران اسلامی است.هر چند در دوران هشت سال دفاع مقدس شهیدان بسیاری تقدیم انقلاب اسلامی شده اما همین رشادتها و ایثارگریها سبب آبیاری نهال جوان انقلاب اسلامی گردیده که اینک پس از چهل و یک سال از وقوع انقلاب بزرگ اسلامی به درخت تنومند در جهان اسلام مبدل شده است که حتی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار نمی تواند ریشه های این انقلاب را مورد هجوم و هجمه قرار دهد.

اینک به یمن برکت خون های جوانان این مملکت، ایران اسلامی قویتر و مستحکم تر از هر زمان دیگر راه خود را در جهان می گشاید و با سرکردگان نفاق، ظلم، ستم و بیدادگری در هر نقطه از جهان به مقابله می پردازد.

اگر امروز جبهه مقاومت علیه استکبار این همه قدرتمندانه و شرافتمندانه مقابل دنیای وحشی گری ها و بدعهدی های غرب ایستاده است به مدد درسهایی بوده که این ملت بزرگ در هشت سال دفاع مقدس گرفته و حالا دارد ثمره جانفشانی ها و ایثارگری های خود را به خوبی می بیند.بار دیگر ضمن ارج نهادن به مجاهدت های بی مانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با آرمان های آنها پیوندی دوباره می بندیم و امیدواریم با رهبری مقام معظم رهبری به زودی شاهد پیروزی کامل جبهه مقاومت اسلامی علیه دنیای استکباری باشیم و جهان اسلام را از لوث وجود اشرار و انسان های بدطینت پاک کنیم.

ناصر عطایی – سرپرست شهرداری رشت

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=13664

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: