تفکیک زباله از مبدا باید به صورت فرهنگ عمومی در آید/ تهدید زباله را به فرصتی ایده‌آل برای همه تبدیل کنیم

با برنامه ریزی مشخص و مناسب و همچنین با بهره گیری از توانمندیهای بخش خصوصی می توان این تهدید را به فرصتی ایده آل برای همه شهروندان، بخش خصوصی و شهرداری تبدیل نمود.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از دیارمیرزا، ناصر حاج محمدی با حضور در نشست سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری رشت چگونگی واگذاری کار جمع آوری پسماندهای خشک به بخش خصوصی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این نشست دکتر ناصر حاج محمدی به تشریح اجرای طرح سامانه خرید و جمع آوری پسماندهای خشک از شهروندان اشاره کرد و گفت: موضوع تفکیک زباله ها از مبدا باید به صورت فرهنگ عمومی در آید.

شهردار رشت افزود: یکی از مشکلات اساسی شهر رشت در زمینه مدیریت پسماندها نبود سیستم مناسب تفکیک زباله ها از مبدا است که همه باید در راستای تشویق و ترغیب آحاد مختلف جامعه به این موضوع تلاش کنند.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی مشخص و مناسب و همچنین با بهره گیری از توانمندیهای بخش خصوصی می توان این تهدید را به فرصتی ایده آل برای همه شهروندان، بخش خصوصی و شهرداری تبدیل نمود.

سپس شهردار رشت به تشریح ابعاد مختلف این طرح و همچنین هزینه های مترتب بر چگونگی اجرای آن و نیز مشارکت بخش خصوصی برای اجرایی شدن طرح پرداخت.

گفتنی است در این نشست مریم گل احضار معاون مالی و اقتصادی شهرداری رشت، سجاد حسینی سرپرست کارخانه کود آلی و کارشناسان سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری رشت نیز حضور داشتند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=5499

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: