فرهنگ ایثار و شهادت بیش از گذشته ترویج شود

فرماندار شهرستان رشت گفت: نیازمند این هستیم که فرهنگ ایثار و شهادت را بیش از گذشته ترویج و تبلیغ کنیم.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از ایرنا، میرشمس مومنی زاده  در جلسه هماهنگی راهیان نور در فرمانداری شهرستان رشت با یادآوری رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان، ایثارگران و شهدا اظهار داشت: امروز عزت و اقتدار این ملت ، نظام و کشور را مرهون خون شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و ایثارگران هستیم.

وی با بیان این که مقاومت، استقامت و پایداری ، ملت ایران در ۴۰ سال گذشته، این کشور، نظام و انقلاب را بیمه کرده، افزود: اگر بناست که همچنان این کشور بیمه باشد و اقتدار، عزت و سربلندی برای ملت ایران و کشور باقی بماند نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیش از گذشته هستیم .

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به برنامه فرهنگی ارزشمند راهیان نور خاطر نشان کرد: یکی از راه های مهم و بسیار تاثیرگذار در نشر فرهنگ ایثار و شهادت بازدید از مناطق مرزی و راهیان نور است.

وی بیان داشت: هر چند زحمت در راهیان نور عمدتا بر دوش دست اندرکاران در سپاه است اما مسئولیت این مهم بر دوش همه ماست، دستگاه های اجرایی، نهادهای انقلاب اسلامی و آحاد مردم همه مسئولیم تا در این باره فعالانه، مجدانه و با احساس مسئولیت کار را دنبال کنیم.

وی با تاکید بر این که همه ما بایستی همراه و همپای دست اندرکاران در سپاه باشیم که پرچمدار انجام کار فرهنگی ارزشمند راهیان نور هستند، خاطر نشان کرد: انتظار من از همه همکاران اینست که این کمک هایی که به رغم محدودیت ها و مشکلاتی که دارید و ناچیز هم هست، به خوبی ، به موقع و به طور کامل انجام شود تا حداقل آن چیزی که از دست برما بر می آید در ارتباط با تبلیغ، ترویج و نشر فرهنگ ایثار و شهادت انجام دهیم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=2961

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: