حضور دو قایقران گیلانی در مسابقات جهانی مجارستان

دو قایقران گیلانی به همراه تیم ملی آب‌های آرام مردان ایران در مسابقات جهانی مجارستان و کسب سهمیه المپیک حضور می یابند.

به گزارش باز باران خبر، مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان اظهار داشت: با اعلام ترکیب نهایی تیم ملی قایقرانی آب های آرام ایران برای حضور در رقابت های جهانی مجارستان و کسب سهمیه المپیک توکیو ، پنج قایقران در این مسابقات حضور خواهند یافت که از این تعداد دو قایقران از گیلان است.

مرتضی ورزلدوست افزود: بر این اساس و طبق اعلام فدراسیون قایقرانی و با نظر حسین ملکی مربی تیم ملی کایاک ایران، علی آقامیرزایی و پیمان قویدل دو قایقران برجسته گیلان نیز در رقابت های جهانی مجارستان حضور خواهند یافت.

وی ادامه داد: تیم ملی قایقرانی آب های آرام مردان ایران قرار است در کایاک چهار نفره ۵۰۰ متر، کایاک تک نفره پنج  کیلومتر، ۵۰۰ و ۲۰۰ متر در رقابت های جهانی مجارستان شرکت کند که پس از مشخص شدن ترکیب تیم ملی چهارنفره، قایقرانان شرکت کننده در رقابت های انفرادی نیز مشخص می شود.

رقابت های قایقرانی آب های آرام قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ قرار است از ۳۰ مرداد ماه جاری تا سوم شهریور ماه به میزبانی شهر سگد در مجارستان برگزار شود.

پیش از این نیز با اعلام ترکیب نهایی تیم ملی آب های آرام بانوان ایران برای حضور در این رقابت ها جهانی مجارستان ، الناز شفیعیان از گیلان در رشته کایاک یک نفره ۲۰۰ متر و ۵۰۰ متر انتخاب شد که این قایقران رزنده نیز در این مسابقات حضور می یاید تا گیلان سه سهمیه در تیم های ملی قایقرانی آبهای آرام مردان و بانوان داشته باشد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=3318

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: