برگزاری مسابقه طراحی تمبر با محوریت سپیدبالان

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان گفت: همزمان با هفته ملی کودک فراخوان طراحی تمبر شخصی «سپیدبالان» با همراهی پست استان منتشر شد.
به گزارش باز باران خبر؛ اسفندیار ضیایی در جمع خبرنگاران، از انتشار فراخوان طراحی تمبر با محوریت «سپیدبالان» خبر داد و اظهار کرد: این فراخوان تاکیدی بر بهداشت فردی و اجتماعی و همچنین، نگاهی ویژه به پرورش استعدادهای آینده‌سازان و بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و خلاقیت‌های فردی کودکان و نوجوانان در جهت نمایاندن هرچه بهتر فداکاری و ازخودگذشتگی جهادگران عرصه سلامت کشور است.
وی «بهداشت فردی و اجتماعی»، «فداکاری و ازخودگذشتگی کادر درمانی» و «چگونگی پاسداشت سلامت فردی و اجتماعی» را از جمله موضوعات محوری این مسابقه دانست و افزود: این فراخوان همزمان با هفته ملی کودک و در آستانه روز جهانی پست برای مخاطبان گروه‌های سنی هفت تا ۱۱ سال، ۱۱ تا ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۸ و ۱۹ سال به بالا منتشر شد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان، کیفیت تصویر حداقل ۳۰۰ دی.پی.آی و برخوردار از مفاهیم بصری و قابلیت اندازه‌گذاری ۵*۵ سانتیمتر را از شرایط شرکت در مسابقه دانست و تصریح کرد: تکمیل فرم ثبت نام و ذکر مشخصات فردی شرکت‌کننده شامل نام و نام خانوادگی، سن، عنوان اثر، نشانی دقیق پستی و ارسال یک نسخه از تصویر در قالب «جی.پی.جی» و «پی.اس.پی» از دیگر شرایط شرکت در این مسابقه محسوب می‌شود.
ضیایی، با بیان اینکه علاقمندان می‌توانند حداکثر سه اثر خود را شماره‌گذاری و ارشاد کنند، گفت: ۳۰ آذرماه آخرین مهلت ارسال اثر است که باید در قالب لوح فشرده به ایمیل روابط عمومی کانون پرورش فکری استان به نشانی «gil.kaniinparvaresh@yahoo.com» و یا دبیرخانه مسابقه به نشانی ‌رشت،‌ میدان انتظام، کوچه نظام پزشکی، واحد آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان ارسال شود.
وی از داوری آثار ارسالی تا دی ماه خبر داد و خاطرنشان کرد: از خالقان برترین آثار در دهه فجر قدردانی می شود.
به گزارش ایسنا، شرکت ملی پست درخصوص بررسی تصاویر ارسالی و مطابقت آن با استانداردها و قوانین کشور مختار بوده و امتیاز بهره‌برداری مادی و معنوی از تصاویر در اختیار کمیته مشترک اداره‌های کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و پست استان گیلان قرار ‌می‌گیرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=14524

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: