مدیر شرکت بیمه دی استان گیلان: بیش از ۲۰ درصد بازار بیمه درمان کشور به بیمه دی اختصاص دارد

 

بازباران خبر- مجید مصطفوی: بمناسبت سالروز تاسیس بیمه دی در کشورمان نشست خبری مدیر بیمه دی استان گیلان با اصحاب رسانه روز شنبه ۲۸ بهمن ماه برگزار شد‌.
مصطفی اسماعیلی به مناسبت سالروز ۲۰ سالگی بیمه دی گفت:
چهارم اسفندماه هزار و سیصد و هشتاد و سه  بیمه دی آغاز به کار کرد و با  افزایش سرمایه به ۹۵۰۰ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۲ و برنامه افزایش تا ۲۰,۰۰۰ ریال در سال ۱۴۰۳ را در برنامه کاری دارد و همچنین جایگاه بیمه دی جزء ۵ شرکت برتر کشور در صنعت بیمه است.
وی افزود: اهداف شرکت افزایش سهم بازار با تمرکز بر سودآوری پایدار و ارتقای کمی و کیفی خدمات با تاکید بر بهبود تجربه مشتریان، توسعه کمی و کیفی و بهبود تجربه شبکه فروش و تحول دیجیتال و هوشمند سازی فرایندهای بیمه گری و نظارتی و افزایش کارایی و ارتقای بهره وری است.
اسماعیلی اضافه کرد: حق بیمه تولیدی در ۱۰ ماهه سالجاری عبور از حق بیمه بیش از ۱۶۰,۰۰۰ میلیارد ریالی بود و تعداد شعب و نمایندگی در سطح کشور ۴۸ شعبه و بیش از ۱۳۰۰ نماینده و کارگزاری و ارائه خدمات دارد. همچنین تعداد کل بیمه شدگان را بیش از ۲/۳۰۰/۰۰۰ بیمه شده در کشور خواند.
وی در خصوص  وضعیت بازار بیمه درمان اطهار داشت: اختصاص بیش از ۲۰ درصد بازار بیمه درمان کشور به بیمه دی و همچنین تعداد کل مراجع درمانی طرف قرارداد  با بیش از ۹۶۰۰ مرجع درمانی در سطح کشور است.
اسماعیلی درخصوص طرف قرارداد بیمه گذاران عمده بیمه دی گفت:
ارائه خدمات در قراردادهای بزرگ کشوری مانند سازمان بنیاد شهید ، قرارگاه خاتم الانبیاء ، دانشگاه آزاد اسلامی و… می باشد.
مدیر شرکت بیمه دی گیلان یاد آور شد: کسب رتبه نخست در گروه موسسات بیمه ای در بین ۱۰۰ شرکت برتر داخلی در سال های ۹۸ و ۹۹، کسب جایگاه اول بین شرکتهای ایرانی از منظر ۲ شاخص فروش و بهره وری کلی، کسب مقام نخست از بیمه مرکزی در رسیدگی به شکایات در سال ۱۴۰۱ ،اخذ تندیس زرین در همایش رضایت مندی مشتریان و… از افتخارات این شرکت می‌باشد.
وی در خصوص خدمات حوزه دیجیتال نیز گفت: راه اندازی اپلیکیشن جامع دی دار از این دست خدمات بود که رتبه نخست در این حوزه است. وی همچنین در خصوص رضایتمندی مشتریان نیز اظهار داشت: پاسخگویی ۲۴ ساعته در این خصوص فعال است.
اسماعیلی از وجود طرح های انحصاری و خاص در رشته های بیمه ای بخصوص بیمه های زندگی در این شرکت گفت و در خصوص عملکرد استانی تاکید کرد: جایگاه شعبه گیلان در سطح شرکت های بیمه استانی رده سوم کشور را در اختیار دارد.
وی افزود:حق بیمه تولیدی تا ۱۵ بهمن ماه سالجاری در استان عبور از حق بیمه پیش از ۴۹۰۰ میلیارد ریالی بوده که در خور توجه است.
همچنین خلاصه عملکرد شرکت در حوزه جامعه بنیاد شهید و ایثارگران در سطح استان پرداخت بیش از ۲۰۶۰میلیارد ریال از ابتدای  سال ۱۴۰۲ الی ۲۰ بهمن ماه و بیش از ۴۵۰میلیارد ریال بصورت مستقیم به بیمه شدگان بنیاد شهید استان گیلان پرداخت شده است.
وی همچنین تعداد مراجع درمانی طرف قرارداد در سطح استان گیلان را ۳۸۴ مرجع عنوان و تعداد بیمه شدگان در سطح استان را بیش از۷۵ هزار بیمه شده ذکر کرد. همچنین تعداد شبکه فروش در سطح استان را سه شعبه در شهرهای رشت، لاهیجان و آستارا و ۷۰ نماینده و کارگزار در سطوح استان عنوان کرد که بیمه گزاران عمده سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، شرکت برق منطقه ای گیلان، اداره کل صنعت، معدن و تجارت، بیمارستان میلاد لاهیجان، مجموعه شرکت نوید مرغ ، بیمارستان شفا لاهیجان، سازمان نظام کاردانی استان، کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان و خانه کارگر که در ماه جاری به بیمه دی  پیوستند.
وی در پایان برنامه هایی که به مناسبت بیست سالگی افتتاح بیمه دی انجام خ اهد شد را به شرح زیر شامل کاشت بیست نهال، مسابقه نقاشی و انشا نویسی جهت فرهنگ سازی در مدارس ، دیدار با خانواده های معظم شهدار، دیدار با خانواده های کم برخورداربیمه، دیدار با استاندار و امام جمعه و مسئولین استان و همچنین غباررویی مزارشهدا  عنوان کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=34695

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: