مسئولان باید در راستای کاهش مشکلات بخش تولید و شکوفایی اقتصاد تلاش کنند

نماینده مردم صومعه سرا و سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان برای رفع موانع کارگاه های تولیدی و کاهش فشار بر کارآفرینان استان در یک تعامل و همکاری همه جانبه تلاش مضاعف کنند.

به گزارش باز باران خبر؛ سیدکاظم دلخوش طی بازدید از کارخانه تولید حوله پیشروتاب (برق لامع) در شهر صنعتی رشت اظهار داشت: یکسری مشکلات به دلیل تحریم های ظالمانه در کشور وجود دارد که مسئولان در این راستا باید با تلاش و همت بیشتر،  این تحریم ها را خنثی کرده تا چرخ تولید بیش از پیش بچرخد.

وی افزود: علاوه بر تحریمها، ضعف مدیریت و یا اعمال سلیقه نیز موانعی را برای رونق بیشتر در تولید ایجاد می کند که انتظار داریم این ضعف ها نیز با تلاش و کوشش بیشتر برداشته شود تا شاهد رونق چرخه اقتصاد کشور به خصوص در گیلان باشیم.

دلخوش بیان کرد: نظارت های نامتوازن و همچنین برخوردهای سلیقه ای از دیگر موانع پیش روی بنگاه ها و کارگاه های تولیدی است که انتظار داریم همه دستگاه های مربوطه در این خصوص اقداامت لازم را انجام دهند تا دیگر شاهد نظارت های نامتوارن و با برخوردهای سلیقه ای نباشیم.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: ما نیز در مجلس شورای اسلامی تمام تلاش خود را در راستای کاهش مشکلات بخش تولید و شکوفایی اقتصاد به کار می بندیم و در حد توان خود نیز با کمک و مساعدت سایر مسئولان،  مشکلات موجود بنگاه ها و کارگاه های اقتصادی را برطرف خواهیم کرد.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت صنعتی پیشرو تاب نیز در جریان بازدید نماینده مردم صومعه سرا در مجلس از این شرکت اظهار داشت:  این کارخانه در سال ۹۲ دچار بحران اقتصادی شد اما در سال ۹۳ و با مدیریت جدید توانستیم شرکت را احیاء و تولید را شروع کنیم.

کاظم مادرشاهی افزود: البته به دلیل نداشتن سرمایه در گردش هم اینک این کارخانه با حدود ۲۰ درصد از ظرفیت خود مشغول بکار  است و روزانه حدود ۲ هزار کیلوگرم تولید دارد در صورتی که با رفع مشکلات می توانیم روزانه ۱۲ تن تولید داشته باشیم.

وی ادامه داد: هم اینک نیز این کارخانه با حدود یکصد نیرو فعال است که اگر نگاه ویژه ای به این کارخانه شود، به طور حتم می توانیم پیشرفت خوبی را در تولید داشته باشیم و نیروی کار بیشتری را نیز جذب کنیم که در این راستا ۵۰۰ نیرو به طور مستقیم و دو هزار نیرو نیز به طور غیرمستقیم جذب این شرکت شوند.

وی بیان کرد: این کارگاه  بزرگترین و مدرنترین سایت حوله بافی کشور و تنها کارخانه حوله بافی در گیلان است که می تواند حدود ۵۰ درصد از نیاز کشور را در تولید انواع حوله برطرف کند و با توجه به کیفیت ممتاز تولیدات این شرکت، توانسته ایم به کشور روسیه نیز صادرات داشته باشیم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=14530

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: