برگزاری کلاس مربیگری درجه D فوتبال آسیا در کوچصفهان

باز باران خبر: مراسم اختتامیه کلاس مربیگری درجه D فوتبال آسیا با حضور حبیب الله اخینه بخشدار کوچصفهان، محمد حسین مصدق رئیس اداره ورزش و جوانان بخش کوچصفهان ، قربانی رئیس هیئت فوتبال بخش کوچصفهان، پیشکسوتان و اعضای هیئت فوتبال کوچصفهان در سالن اجتماعات بخشداری برگزار شد.

در این مراسم اخینه، بخشدار کوچصفهان ضمن تشکر از هیئت فوتبال گیلان و قدردانی از زحمات استاد حمید رجبی نیا مدرس کلاس و مهیار قربانی مدیر کلاس در این دوره مربیگری گفت: این بخش دارای پتانسیل بالای ورزشی است و می تواند با تربیت مربیان زیادی به کمک فوتبال استان بیاید و عامل رونق فوتبال گیلان شود.

وی افزود: مربیان همچون معلمانی هستند که می توانند جامعه را با فرهنگ و سلامت حفظ کنند و امیدوارم در کلاس های آینده کاستی را جبران کنیم.

گفتنی است در پایان بخشدار کوچصفهان نیز با ابراز امیدواری از اجرای این کلاس آموزش مربیگری فوتبال در این بخش گفت: با تلاش و کوشش بیشتر می توان ورزش را ترقی داد و جامعه را به سمت و سوی با نشاطی هدایت کرد.شایان ذکر است برگزاری این کلاس مربیگری (درجه D آسیا) به عنوان اولین کلاس رسمی در تاریخ ورزش کوچصفهان است که هیئت فوتبال کوچصفهان آن را برگزار کرد‌ه است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=26237

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: