برگزاری جلسه ‌کمیته های فنی هیات تکواندوی گیلان در خانه تکواندوی استان

باز باران خبر/ جلسه روسای کمیته های فنی استان با حضور تعدادی از مربیان استان گیلان امروز سه شنبه ۲۳ فروردین ماه در سالن خانه تکواندو رشت برگزار شد.
به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی هیات تکواندوی گیلان هدف از این جلسه که با حضور سید رضی مروج دبیر هیات تکواندو استان برگزار شد، تعیین، گزینش و برنامه ریزی در خصوص انتخاب کادر تیم های استان در رده های مختلف و برنامه های مربوط به برپایی اردوهای تمرینی جهت شرکت در رویداد های کشوری سال جاری عنوان شد.
در همین ارتباط حسین عاشورزاده رئیس کمیته فنی تکواندو استان گیلان گفت: در حال حاضر تکواندوی گیلان نیاز به تلاش ، پشتکار و همدلی دارد و در شروع سال جدید با برنامه ریزی و تمرینات فنی و منظم می توانیم تکواندو گیلان را به نقطه اوجش برسانیم.
نیلوفر صفریان، رئیس کمیته فنی بانوان هیات گیلان نیز اظهار داشت: در شرایط موجود باید از تمام پتانسیل استان جهت رشد تکواندو استفاده کنیم و پرورش مربیان فنی از اصلی ترین برنامه های ما برای سال جاری است که با تشکیل کلاس های فنی و اردوهای تمرینی منظم از ابتدای سال شاهد حضور پر قدرت تیم های استان در همه رده های سنی در کشور خواهیم بود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=23507

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: