((اکبر دهسرا)) ناشر پیشکسوت گیلان درگذشت

«اکبر دهسرا» ناشر پیشکسوت گیلان درگذشت

باز باران خبر/ «اکبر دهسرا» فرهنگی نام‌آشنا و ناشر پیشکسوت استان گیلان، پس از تحمل سال‌ها بیماری، شب گذشته در سن ۶۷ سالگی دارفانی را وداع گفت.

به گزارش باز باران‌خبر و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به‌همین مناسبت طی پیامی، درگذشت این فعال فرهنگی را به خانواده وی و اصحاب فرهنگ و هنر استان تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

بازگشت همه به‌سوی اوست

مرگ پایان زندگی نیست، بلکه آغازی است برای پرواز مرغ جان بر گستره ملکوت و رجعتی به محضر حضرت دوست؛ به‌ویژه مرگ آنان که در زندگانی، گام‌های بلندی برداشته و در خدمت به دیگران کوشیده‌اند. بی‌شک، استاد دهسرا در زمره نیک‌نامانی قرار دارد که در رشد و تعالی فرهنگ جامعه اثرگذار بوده‌اند.

بنده ضمن ابراز تأسف از درگذشت این ناشر فعال و پیشکسوت گیلانی و اعلام همدردی با خانواده محترم و بازماندگان ایشان، این ضایعه را به اصحاب فرهیخته فرهنگ و هنر استان به‌ویژه اهالی نشر تسلیت گفته و از آستان کبرایی حضرت احدیت برای آن مرحوم علو درجات و برای تمامی بازماندگان شکیبایی و طول عمر باعزت مسألت می‌نمایم.

فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان

گفتنی است؛ زنده‌یاد «اکبر دهسرا» متولد سال ۱۳۳۲ شهر رشت، فرهنگی نام‌آشنا و ناشر پیشکسوت استان گیلان، پس از تحمل سال‌ها بیماری، شب یکشنبه (۱۲ بهمن ۱۳۹۹) در زادگاهش درگذشت. روحش شاد؛ یادش گرامی…

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=18193

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: