با توجه به اهمیت زبان مادری، باید بهای بیشتری به آن داده شود

باز باران خبر/ محبوبه فیاض از مجریان جوان و موفق صدا و سیمای مرکز گیلان است که طی سالهای اخیر با اجرای برنامه های مختلف تلویزیونی و اجراهای صحنه ای توانسته جایگاه خوبی پیدا کند. وی که از دانش آموختگان آموزشگاه سینمایی هفت به مدیریت علی حلوی است؛ در حال حاضر با برنامه زنده و پربیننده خانه مهر در شبکه باران حضور دارد. به بهانه حضور موفق وی در برنامه خانه مهر شبکه باران نگاهی به سوابق فعالیت وی انداخته ایم:

فیاض که بعنوان سفیر بیماری اتیسم در گیلان شناخته می شود، از سال ۹۳ فعالیت هنری خود را آغاز کرد و دوره های مختلف  فن اجرای برنامه های تلویزیونی و اجرای صحنه، گویندگی، فن بیان و پرورش صدا(صداسازی)، فن بیان بازیگری، بازیگری رادیو، دوبله و… را طی کرده است و در برنامه های تلویزیونی برق و ایمنی، استاندارد و برترینها، هفت اقلیم، بنفشه گول، هدیه زندگی، ترنم بهار، در مسیر توسعه، الفبای زندگی، خانه مهر و بنفشه گول بعنوان مجری و برنامه های هفت اقلیم، گیلار، ترنم بهار و شوق انتخاب بعنوان گزارشگر سابقه فعالیت دارد.

وی همچنین تجربه اجرای صحنه ای را در جشنواره های هنری هفت، جشنواره هنری ققنوس، جشن چهارمین سالگرد نامگذاری شهر رشت (به عنوان شهر خلاق خوراک در یونسکو)

اولین گردهمایی نواب رئیس کنگ فو و هنرهای رسمی بانوان کشور، جشنواره های استنداپ کمدی رشت، اجرای افتتاح خانه حصیر ایران همزمان با پنج استان کشور در روز جهانی صنایع دستی، اجرای چند کنفرانس بین المللی در رشت و اجراهای مناسبتی در ارگانها و سازمانهای مختلف را در کارنامه دارد.
سوابق بازیگری و مربیگری وی نیز بدین شرح است:

تئاتر سوفیای من

فیلم کوتاه ازدواج

تئاتر شهادت یا یه کم آسایشی که داریم

رادیو تئاتر محرم زنده است

نمایشنامه خوانی شایعات-بازیگر و سرگروه

نمایشنامه خوانی جزیره گنج-بازیگر و سرگروه

نمایشنامه خوانی کله پوکها-سرگروه

زمین زیبا(نمایش کودک)-مربی

مهمان ناخوانده(نمایش کودک)-مربی

کدوی قلقله زن(نمایش کودک و نوجوان)-دستیار کارگردان

این مجری جوان اعتقاد دارد با توجه به اهمیت زبان مادری و مهجور واقع شدن آن در سالهای اخیر باید بهای بیشتری به آن داده شود. به همین دلیل باید اهتمام بیشتری به گیلکی صحبت کردن کرد و هم اکنون با افتخار در برنامه خانه مهر به این زبان صحبت کرده و با پوشش محلی ظاهر میشود.
فیاض از سال ۹۳ در آموزشگاه سینمایی هفت به مدیریت علی حلوی به عنوان مجری مشغول به فعالیت است و او را مانند سایر هفتی ها پدر هنری خود میداند و همیشه عنوان میکند آموزش ها و حمایت های وی در پیشرفتش بسیار موثر بوده است‌ و علاوه بر هنر، ‌درس اخلاق و زندگی را از ایشان آموخته.

همچنین این مجری جوان بعنوان مربی تئاتر خردسالان در گروه سنی ۳ تا ۶ سال در این مجموعه آموزشی فعالیت می کند.


گزارش: اکبر حیدرپور

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=15917

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: