شاکله اصناف، برگرفته از نهاد مردم است/ اصناف در مواجهه با دسیسه های دشمن؛ همواره هوشمندانه عمل کرد

باز باران خبر/ پیام تبریک مدیرکل صمت گیلان به مناسبت روز ملی اصناف به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان تیمور پورحیدری با صدور پیامی روز ملی اصناف را به کسبه و بازاریان پرتلاش، فعال و متعهد گیلان تبریک گفت متن پیام بدین شرح است:

بسم ا…الرحمن الرحیم

روز اصناف روزنه ای برای به تصویر کشیدن جایگاه واقعی اصناف و ارج نهادن به ارزش های معنوی و اجتماعی و اقتصادی بازاریان کوشا و خدوم عرصه کار و تلاش می باشد.

شاکله اصناف، برگرفته از نهاد مردم است و از دیرباز، همواره مورد وثوق و اعتماد جامعه بوده و با پیروی از شعار «تعالی اخلاق کسب و کار» یکی از بزرگترین نهادهای مدنی به عنوان یک بازوی بزرگ و مؤثر، نقش راهبردی در نظام اقتصادی کشور را دارند.

بدون تردید در صورت افزایش توان رقابتی بخش اصناف، می‌توان شاهد ایجاد ظرفیت‌های به مراتب بیشتری برای توسعه بازار کالا و خدمات، برند سازی، ایجاد و توسعه فرصت‌های شغلی، افزایش درآمد سرانه در رشد و توسعه اقتصادی باشیم.

جامعه بزرگ ۱۴۱ هزارنفری اصناف گیلان در طول حیات انقلاب اسلامی در خط مقدم خدمات رسانی به مردم شریف استان بوده و با داشتن روحیه مذهبی و به حرکت واداشتن چرخ های خدمات و توزیع و نظام تولید در حساس ترین روزهای تاریخ این مرز و بوم صحنه های درخشانی را خلق نموده اند. بویژه اصناف در مواجهه با دسیسه های اخیر دشمنان و جنگ نرم؛ همواره هوشمندانه عمل کردند.

امروز می بایست به این قشر زحمتکش و تاثیرگذار جامعه توجه ویژه‌ای داشته باشیم چون در کنار پرداختن به فعالیت‌های اقتصادی و کسب و کار؛ همواره در مسائل روز کشور و تحولات سیاسی و اجتماعی و فرهنگی گیلان عزیز نقش آفرینی کرده و از دیرباز کارنامه درخشانی را از خود به جای گذاشته‌اند.
بنا به فرمایشات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی رحمه الله علیه “اصناف و بازار بازوان اصلی انقلاب می باشند”. اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام جامعه اصناف؛ این روز بزرگ و ملی اصناف را به تمامی بازاریان و پیشکسوتان، بزرگان بازار و کسبه محترم و شریف استان گیلان تبریک عرض نموده و از آستان خداوند منان برای همه خدمتگزاران صدیق نظام اسلامی توفیق و سربلندی مسئلت دارم.

من ا… توفیق
تیمور پورحیدری
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان

گفتنی است؛ مدیر کل صمت گیلان عصر امروز با حضور در محل اتاق مرکز گیلان، در نشست با اعضای هیئت رئیسه اتاق، ضمن تبریک سالروز ملی اصنافبا اهدا لوح از آنان به نیابت از جامعه بزرگ صنفی و بازار یان تقدیر کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=31293

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: