بهره برداری طرح های صنعتی در گیلان

بازباران خبر/اولین نشست خبری مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان عصر چهارشنبه در بازدید از شرکت تولید کلوچه نادری در شهرک صنعتی لاهیجان برگزار گردید .

دراین نشست محمد بداشتی رئیس حوزه روابط عمومی صمت به تشریح وضعیت حوزه تولید و تجارت گیلان پرداخت و ضمن تشکر از رسانه ها گفت: رسانه ها، همیاران صنعت وتولید هستند .

مدیرکل صمت ضمن قدر دانی از مالک این شرکت که نزدیک به دو هزار نفر در آن اشتغال به کار دارندافزود: این واحد را در “دهه تولید و تجارت”  انتخاب کردیم که یکی از واحدهای بسیار پویا وصادرات محور است و تحریم ها برآن تاثیرنگذاشته است.

وی گفت برای راه اندازی طرح های صنعتی ۶۳۲ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.
تیمور پورحیدری همچنین افزود: با راه اندازی این واحدهای صنعتی برای بالغ بر ۴۱۲ نفر اشتغالزایی شده است.
وی با اشاره به وجود۲ هزار و ۴۰۰ پروانه واحد صنعتی در استان اظهار داشت: از این تعداد یک هزار و ۸۵۰ واحد صنعتی فعال و ۶۰۰ واحد راکد و تحت تملک بانک ها هستند رصد شده اند.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان اظهار داشت: برای سال جاری بازگشت ۶۸ واحد صنعتی به چرخه تولید هدف‌گذاری شده است که تا کنون ۳۷ واحد در طی دوجلسه در ستاد احیائ در استانداری و شرکت شهرک های صنعتی تعیین تکلیف شدند.
پور حیدری همچنین از فعالیت بیش از ۱۳۱ هزار واحد صنفی در استان خبر داد و گفت : در ابتدای سه ماه اول سال جاری؛ سه هزار و ۶۰۰ واحد صنعتی پروانه جدید و یا تمدید در گیلان صادر شده است.
مدیرکل صنعت،معدن و تجارت گیلان با اشاره به وجود ۵۲ پروانه بهره برداری معدن در استان گیلان گفت: به کمک نظام مهندسی معدن و زمین شناسی ، مطالعات میدانی شروع شده است. ۳۷ مزایده معدنی در مدت کوتاه در استان برگزار شده و ١٩ برنده داشت تا بتوان در آینده نزدیک معادن استان فعال شوند.
 
عصرروز چهارشنبه مدیرکل صنعت،معدن و تجارت با اصحاب رسانه از شرکت صنعتی کلوچه نگین نادری واقع در شهرک صنعتی لاهیجان بازدید کردند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=25505

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: