کشف یک هزار و و ۹۵۰ حلقه لاستیک احتکار شده در لنگرود

باز باران خبر/ مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان از کشف بیش از ۱۹۵۰حلقه لاستیک سواری در شهرستان لنگرود خبر داد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان گیلان تیمور پورحیدری از دستاورد دیگر طرح نظارتی بازار گیلان خبر داد و گفت: با توجه به بررسی های به عمل آمده در خصوص عرضه لاستیک خودرو و همچنین دریافت گزارشات مردمی مبنی بر کمبود عرضه لاستیک خودرو طی بازرسی صورت گرفته از انبار یکی از عاملان توزیع واقع در شهرستان لنگرود، احتکار انواع لاستیک خودروی سواری محرز گردید.

وی با بیان اینکه ثبت موجودی انبارهای فروشگاهی و حتی واحد‌های تولیدی در سامانه جامع الزامی است، تشریح کرد: با رصد سامانه جامع انبارها دریافتیم که متصدی واحد سه مرحله لاستیک سهمیه ای دریافت کرده ولی در بازار عرضه نکرده و داخل انبار احتکار نموده است.

تیمور پورحیدری ارزش ریالی لاستیک های احتکار شده را بیش از دو میلیارد تومان اعلام نمود و گفت: پرونده تخلف به سرعت تشکیل شده و با هماهنگی های بعمل آمده و همکاری اداره آگاهی پرونده جهت سیر مراحل قانونی و جهت صدور رای به اداره تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

وی از با اعلام سامانه دریافت شکایات ۱۲۴ تاکید کرد: هوشیاری و همراهی مردم در کاهش آسیب های اجتماعی و کوتاه کردن دست سودجویان و زیاده خواهان بسیار موثر است لذا از شهروندان فهیم استان خواستاریم تا در صورت مشاهده تخلفات موارد را گزارش نمایند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=29826

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: