انتصاب رییس اداره حفاظت و احیاء تالاب های حفاظت محیط زیست گیلان

باز باران خبر/ در حکمی از سوی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان، عباس عاشوری به سمت رییس اداره حفاظت و احیاء تالاب‌های اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان منصوب شد.
به گزارش باز باران خبر و به نقل از اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان در حکم ساسان کفایی مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان خطاب به عباس عاشوری آمده است: به موجب این حکم جنابعالی به سمت رییس اداره حفاظت و احیاء تالاب‌های حفاظت محیط زیست گیلان منصوب می شوید، امیدوارم موفق و موید باشید.
گفتنی است عاشوری دارای مدرک دکتری تخصصی محیط زیست (تنوع زیستی) از دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان است. پژوهشگر برتر سازمان حفاظت محیط زیست و استان در چندین دوره مختلف، قهرمان تالاب کشور، دریافت جایزه صلح و محیط زیست، انتشار بیش از شصت مقاله با درجات ISI، علمی و پژوهشی و در همایش های داخلی، عضویت در گروه متخصصین اتحادیه جهانی حفاظت از طبیعت و منابع طبیعی و همچنین عضو کمیته ثبت رکورد پرندگان ایران و تالیف کتب مرتبط با محیط زیست از جمله عناوین و سوابق دکتر عباس عاشوری به شمار می رود. 
مسئولیت دبیرخانه تالاب های استان گیلان، سرپرست اداره نظارت بر امور حیات وحش، بخشی از مسئولیت های اجرایی ایشان در گذشته می باشد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=21644

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: