آئین واگذاری ۲۰ واحد مسکن مدد جویی‌ و ۶۰ پرورژ اشتغالزایی‌ بهزیستی ماسال درایام الله دهه مبارک فجر

باز باران خبر: در نهمین روز از ایام الله دهه فجر آئین واگذاری ۲۰ واحد مسکن مددجویی بهزیستی ماسال با اعتبار ۲۶ میلیارد ریال برگزار شد.
این‌مراسم‌ با‌ حضور‌ مسوولین‌ بهزیستی‌استان‌‌( مجید‌رضا‌اصلاحی‌ معاونت‌ پشتیبانی‌ ومنابع‌ انسانی‌) و‌ شهرستان‌‌ماسال‌صورت‌گرفت.
فرماندار ماسال در مراسم واگذاری مسکن مددجویی بهزیستی در سالن اجتماعات شهید خیرخواه فرمانداری ماسال ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر خدمتگذاری به مردم و رسیدگی مشکلات مردم را از ارکان نظام جمهوری اسلامی برشمرد وافزود: نظام اسلامی و دولت سیزدهم همیشه کمک به مردم و مستضعفین را سرلوحه کاریش قرارداده است.
وی گفت: یکی از ملزومات تشکیل خانواده داشتن مسکن است و خیلی از جوانان می خواهند ازدواج داشته باشند اما شرایط مهیا کردن مسکن را ندارند‌.
وی با اشاره به تاکید دولت سیزدهم در بحث اجرای نهضت ملی مسکن که این امر در شهرستان نیز محقق شده گفت: در حوزه مسکن روستایی، مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اقدام مناسبی صورت گرفته که جا دارد از تلاش های عزیزانی که در این حوزه و گامهای مناسبی که در راستای تسریع و تسهیل در امر ساخت و ساز مسکن اقدام نموده اند تشکر کنیم.
فرماندار بیان کرد: با توجه به اینکه شهرستان ماسال مشکلات خاص خودش را دارد، افزود: ۸۵ درصد اراضی ملی و مشکلات اخذ پروانه ساخت، مردم را برای ساخت و ساز دچار مشکل کرد است.
مهندس گیل چالانی گفت: اعتبار اختصاص یافته به هر‌ واحد مسکن مددجویی بهزیستی به میزان ۱۳۰ میلیون تومان که ۸۰میلیون تومان به طور بلاعوض و۵۰ میلیون وام کم بهره می باشد که به طور نمادین وهمزمان به ۲ نفر از صاحبان کلید منازل واگذار گردید.
سید‌ مرتضی‌ قوامی‌ رییس اداره‌ بهزیستی ماسال نیز ‌ ۶۰ خطرح‌ اشتغالزایی بهزیستی با‌اعتباری بالغ‌ بر ‌ ۵۶ میلیارد ریال در‌ دامداری روستای دران‌ بخش‌شاندرمن در‌ دهمین‌ روز‌ ایام‌ دهه‌فجر را‌ از‌ دیگر‌پروژه‌های این‌ اداره‌ عنوان‌کرد و افزود: با مساعدت‌ وهمدلی‌ مسوولین‌ امر‌ درآینده‌ نیز شاهد‌ ایجاد‌ اشتغالزایی و ساخت‌ مسکن ‌بیشتری‌ برای‌مددجویان عزیز‌خواهیم‌ بود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=29438

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: