گیلان استان برتر در ترافیک بسته و امانت پستی کشور است

 

باز باران خبر: مدیرکل پست گیلان با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۱۱ میلیون مرسوله پستی در استان گیلان توزیع و رهسپار شده است ، گفت: گیلان استان برتر کشور در ترافیک بسته و امانت پستی است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل پست گیلان، محمد حسین هوشنگی اظهار داشت: گیلان بعد از تهران بیشترین ترافیک بسته و امانات پستی را در کشور دارد که بالغ بر ۵ میلیون بسته و امانت پستی در استان توزیع و رهسپار شده است .
وی اضافه کرد: تبادل این حجم از بسته و امانات نشان از فعال بودن ظرفیت فروشگاه های اینترنتی در استان است.
هوشنگی ادامه داد: گیلان به لحاظ مجموع ترافیک مرسولات پستی (شامل کل مرسولات اعم از بسته ، امانت و پاکت ) در رتبه هفتم کشور قرار داشته و در مجموع و با احتساب بخش غیردولتی و دفاتر آی سی تی ؛ ۶۱۹ واحد پستی در استان گیلان فعال و به ارائه خدمات پستی می پردازند.
مدیر کل پست استان گیلان ارتقاء سطح همکاری با سایر دستگاههای اجرایی استان به منظور ارائه خدمات نیابتی و کاهش مراجعات حضوری را از اقدامات مهم پست گیلان در سال گذشته بر شمرد و عنوان کرد : انعقاد تفاهم نامه همکاری با سازمان فنی و حرفه ای بمنظور انجام مراحل تمدید و ارسال مجوز های فنی و حرفه ای به آدرس صاحبین مشاغل و همچنین افزایش تعاملات دوجانبه با سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان در راستای حمایت از مشاغل خانگی و صنایع دستی و ایجاد سهولت دسترسی به بازارهای هدف با استفاده از سامانه e.bazar شرکت ملی پست در جهت معرفی محصولات بومی ، محلی و توسعه اقتصادی در روستاها را از دیگر اقدامات مهم پست گیلان در سال ۱۴۰۱ دانست .
وی گستردگی ارائه خدمات در تمام مناطق شهری و روستایی را از ظرفیت های مهم پست دانست و توسعه همکاری با صندوق بیمه روستائیان و عشایر به منظور تسهیل بهره مندی کشاورزان و روستائیان استان از خدمات بیمه ای را مبتنی بر استفاده از این ظرفیت گسترده بیان کرد.
محمد حسین هوشنگی تبدیل شدن شرکت ملی پست به یک سازمان توسعه ای با ساختاری پویا و هوشمند و با نگاه تحول گرایانه و استفاده از توان بخش خصوصی به ویژه استفاده از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان در جهت ارتقای سطح کیفی خدمات پستی و ارتباطی کشور را از اهداف راهبردی شرکت ملی پست در سال پیش رو دانست و تصریح کرد: اداره کل پست استان هم از این قاعده مستثنی نبوده و با اقداماتی که در سال گذشته در خصوص را ه اندازی مرکز رشد و توسعه خدمات پستی با همکاری دانشگاه گیلان و پارک علمی و فناوری انجام شده گامی مؤثر در جهت چابک سازی و هوشمند سازی ارائه خدمات برداشت شده که امیدواریم خروجی آن همراه با رضایت مردم و مخاطبان پرشمار شبکه پستی علی الخصوص مردم شریف گیلان باشد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=30142

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: