امکان پرداخت تلفنی قبض گاز مشترکان رشت مهیا شد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان با اشاره به تمهیدات گسترده این شرکت برای ارائه خدمات غیر حضوری به مشترکان ؛ از مهیا شدن امکان پرداخت تلفنی قبض گاز شهروندان رشتی خبر داد.

به گزارش باز باران خبر، حسین اکبر با بیان اینکه  شرکت گاز گیلان پس از شیوع ویروس کرونا زیرساخت های لازم را برای ارائه خدمات مجازی و غیر حضوری در استان فرا هم کرده است، اظهار کرد: هم اکنون سامانه های تلفنی ۳۴۱۴ و ۳۴۱۵، سایت اینترنتی گاز گیلان به آدرس  www.nigc-gl.ir، سامانه ۲۰۰۰۶۱۹۴، نرم افزار موبایلی و دفاتر منتخب پیشخوان درگاههایی هستندکه آماده خدمت رسانی به مردم و مشترکان  می باشند.

وی  با اشاره به امکان برقراری ارتباط تلفنی با کارشناسان  از طریق راه اندازی سامانه تلفنی ۳۴۱۴و ۳۴۱۵  تصریح کرد: مشترکان پس از تماس با این شماره علاوه بر ثبت نظرات،درخواست ها و شکایات، می توانند با کارشناسان امور مشترکین ارتباط برقرار کرده و یا کارکرد کنتور خود را ثبت و قبض آن را پرداخت نمایند.

وی افزود: البته هم اکنون بخش ارتباط با کارشناسان امور مشترکین ۳۴۱۴ مختص به شهرستان رشت می باشد که در حال آماده سازی این خدمت برای سراسر استان هستیم.

مدیرعامل شرکت گاز  گیلان  از مردم استان  خواست تا از مراجعه حضوری به ادارات گاز خودداری و خدمات مورد نیاز را از طریق درگاه های ارتباطی یاد شده   پیگیری کنند ؛ چرا که علاوه بر  حفظ سلامتی و جلوگیری از شیوع دوباره ویروس کرونا در مواردی همچون  از اتلاف وقت و هزینه جلوگیری می شود.

به گفته اکبر؛  هم اکنون تمامی ۲۳ خدمت پیرامون گاز  از طریق الکترونیکی و نیز دفاتر پیشخوان به مشترکان  ارائه می شود.

ویبه آماری از ارائه خدمت توسط این شرکت در سال گذشته نیز اشاره کرد و  ادامه داد : سال گذشته  بیش از ۱۲۵ هزار خدمت در این شرکت ارائه دادیم که با اجرای آموزش ها و جلسات توجیهی توانستیم بصورت شایسته ای به درخواست ها و نیازهای مشترکان رسیدگی کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان بیشترین خدمات انجام شده در سال ۹۸ را متعلق به دفاتر پیشخوان با انجام بیش از ۸۵ هزار خدمت  عنوان و بیان کرد:  پس از آن بخش حضوری با بیش از ۳۰ هزار و بخش الکترونیک با انجام بیش از ۹ هزار خدمت در رده های بعدی خدمات انجام شده ۰۰قرار دارند.

بیش از یک میلیون و ۷۶ هزار مشترک گاز دارد که  بیش از ۹۲ درصد از مجموع مشترکان گاز در استان، معادل ۹۹۴ هزار مشترک را مشترکان خانگی تشکیل می دهند و بخش تجاری با  ۷۷هزار مشترک، بخش صنعتی با پنج هزار و ۷۰۰ مشترک، بخش حمل و نقل با  ۹۸ مشترک جایگاهCNG و بخش نیروگاهی با سه مشترک در رده های بعدی قرار دارند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=31929

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: