امداد رسانی نجاتگران هلال احمر گیلان به ۲۹۷ آسیب دیده

مدیرعامل هلال احمر گیلان گفت: از آغاز طرح تابستانه این جمعیت نجاتگران هلال احمر گیلان به ۲۹۷ آسیب دیده امدادرسانی کردند.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از ایسنا؛ مهدی ولی پور گفت:  از آغاز طرح تابستانه تا امروز ۳۲۳ حادثه به وقوع پیوسته که نجاتگران جمعیت هلال احمر ضمن ارایه خدمات امدادی به بیش از یک هزار حادثه دیده، ۲۹۷ نفر را نجات دادند.

وی افزود: از نیمه خرداد امسال با آغاز طرح تابستانه جمعیت هلال احمر گیلان،۱۵۷ نجاتگر در ۳۲پایگاه امداد و نجات موقت، فصلی، ثابت، شعب و یک پایگاه امداد هوایی و ۴۵ نجاتگر در ۹ پایگاه ساحلی آماده ارایه خدمات به مردم و حادثه دیدگان هستند.

مدیرعامل هلال احمر گیلان بیان کرد: یک هزار و ۳۰۲ نجاتگر با ۳۰۹ دستگاه آمبولانس در حوادث مذکور حضور داشتند که طی آن ۲۵۶ نفر از مصدومین با آمبولانس های هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی در خصوص طرح ساحلی اظهار کرد: جمعیت هلال احمر در ۹ شهرستان ساحلی دارای ۹طرح و در هر طرح ۵ نجاتگر (دو نجاتگر زن و سه نجاتگر مرد )از ۸ صبح لغایت ۸ شب آماده ارایه خدمات است.

ولی پور همچنین گفت: یک دستگاه بالگرد، یک تیم آنست و یک تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان نیز در صورت نیاز آماده ارایه خدمات به هموطنان است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=2984

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: