ملوان جوان رشت؛ ستون کشتی گیلان


باز باران خبر: مسابقات کشتی ساحلی انتخابی بزرگسالان استان گیلان برگزار شد و باشگاه ملوان جوان رشت مثل مسابقات کشتی آزاد به مقام قهرمانی رسید.
چند سالی است که قهرمانی در کشتی گیلان با نام ملوان جوان رشت گره خورده و بی شک حضور قهرمان گیلانی سبک وزن سال های نه چندان دور ایران و مربی شایسته و کاربلد و با اخلاق این باشگاه در کنار حمایت های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این روند رو به رشد تاثیری بسزا داشته است.
حسین محمدزاده مربی کشتی باشگاه ملوان جوان رشت طی گفتگویی اعلام کرد: مسابقات قهرمانی کشتی ساحلی قهرمانی گیلان در ساحل زیبای چمخاله با شرکت ۲۴ تیم از سراسر استان برگزار شد و در پایان تیم های ملوان جوان، رشت الف و منتخب آستارا به مقام های اول تا سوم دست یافتند.
وی افزود:مسابقات در چهار وزن ۷۰۸۰۹۰_ و مثبت۹۰ برگزار شد و قهرمانان این اوزان راهی مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی ساحلی ایران در فریدون کنار مازندران می شوند.
محمد زاده باشگاه ملوان جوان رشت را پایگاه کشتی ساحلی گیلان نامید و اظهار داشت: با حمایت های امیر دریادار دوم ستاد مهدی شعبانزاده فرمانده آموزش تخصصهای دریایی حضرت باقر العلوم ع رشت و نیز ناخدا سوم آماد محمدرضا رمضانی طوسی رییس تربیت بدنی و مدیر باشگاه ملوان جوان رشت و نیز تلاش های همیشگی پهلوان عیسی داوری سرپرست تیم اعزامی به مسابقات ساحلی، علاوه بر کشتی آزاد تلاش کردیم طی سالهای گذشته بر روی کشتی ساحلی نیز تمرکز ویژه ای داشته باشیم و خوشبختانه با تلاش این عزیزان در این مسیر، روند رو به رشدی را طی کردیم.
وی ادامه داد:مسابقات ساحلی در سطح بالایی برگزار شد و همه تیم‌ها از سراسر استان با تمام قدرت شرکت کرده بودند و در ۷۰کیلو حمید طوفان از ملوان جوان ، ۸۰کیلو صادق پاریاب از ملوان جوان،۹۰ کیلو عادل حق بین از رشت و در مثبت ۹۰ کیلو مجتبی روشن بخش از کلاچای به مقام قهرمانی رسیدند که هر چهار نفر از بهترینهای کشتی ساحلی گیلان می باشند و سابقه قهرمانی کشور را هم در کارنامه خود دارند.
محمدزاده گفت: تیم ملوان جوان رشت، چندی پیش نیز موفق به کسب مقام قهرمانی در رشته کشتی آزاد شده بود و این نشان از عزم این مجموعه برای تبدیل شدن به ستون اصلی قهرمانی در سطح استان دارد.
وی در پایان از افتتاح زمین ساحلی باشگاه ملوان از ماه آینده خبر داد و خاطرنشان کرد:برنامه ریزی شده تا اولین دوره مسابقات کشتی ساحلی ارتش های ایران در رشت برگزار شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=24074

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: