خاموشی ماینرها در سنگر

باز باران خبر – فرمانده انتظامی شهرستان رشت از کشف ۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در بخش سنگر خبر داد. سرهنگ “محمود حافظی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اشاره به نقش مخرب فعالیت غیرقانونی مزارع استخراج رمز ارزها در نظام اقتصادی و شبکه توزیع برق به دلیل مصرف زیاد برق، اظهار داشت: یکی از ماموریت‌های مجموعه انتظامی برخورد با استخراج غیرقانونی ارزهای دیجیتال، کشف و جمع‌آوری آنها است و این امر با جدیت و به طور مستمر انجام می‌شود.

وی در ادامه گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر استفاده از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال داخل یک منزل در یکی از محله‌های بخش سنگر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت افزود: ماموران انتظامی پس از انجام تحقیقات میدانی و احراز صحت موضوع با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این مکان، ۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال را کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ماینر‎های کشف شده را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، اذعان داشت: در این راستا متهم ۴۰ ساله برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ حافظی در پایان از مردم خواست در صورت برخورد با موارد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=31978

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: