تیم فوتبال دخانیات گیلان مغلوب ابریشم رشت شد

تیم فوتبال دخانیات گیلان مغلوب ابریشم رشت شد

باز باران خبر/ تیم فوتبال دخانیات گیلان در ادامه رقابت های لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان مغلوب ابریشم رشت شد.

تیم های همشهری دخانیات گیلان و ابریشم رشت عصر شنبه در هفته دوم رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان جام گیل در رشت رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم فوتبال ابریشم رشت با نتیجه ۲ بر یک برابر حریف خود به برتری رسید.

تیم فوتبال ابریشم رشت در این دیدار برتر از حریف خود ظاهر شد و سرانجام با پیروزی و کسب هر سه امتیاز این دیدار حساس، جزو تیم های صدرنشین لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان در پایان هفته دوم این مسابقات قرار گرفت.

همچنین در سایر دیدارهای انجام شده از هفته دوم این رقابت ها،  بازی تیم های فوتبال شاهد اسالم تالش و شهرداری رضوانشهر با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت و دیدار تیمهای ملوان ب بندرانزلی و سرخپوشان لاهیجان نیز با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

در سایر بازی های انجام شده نیز، تیم های فوتبال شهرداری کلاچای و شهرداری بندرانزلی به نتیجه مساوی صفر بر صفر دست یافتند، تیم فوتبال شهید املاکی لنگرود با ۲ گل برابر میرزاکوچک صومعه سرا به برتری رسید و تیم فوتبال معلم شاندرمن نیز با یک گل شهرداری ماسال را مغلوب کرد.

در جدول رده بندی این رقابت ها و در پایان هفته دوم، تیم های فوتبال ملوان ب بندرانزلی، معلم شاندرمن، ابریشم رشت و شهرداری کلاچای با یک پیروزی و یک تساوی و با کسب چهار امتیاز، در صدر جدول ۱۳ تیمی این مسابقات قرار دارند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=17849

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: